Jump to content
Geplaatst:
comment_2435083

Zomaar een draadje waarin ik af en toe wat onzin uitkraam. Vooral voor mezelf om te "venten", maar misschien voor andere nieuwkomers ook leuk :) Soort van "lief dagboek"

11-11-2017

Kantoor gekocht in Maze Bank, mooi tegenover mijn appartement. De secretaresse van het uitzendbureau is efficient en begroette me bij binnenkomst met een briefing. En ze herinnerde me eraan dat ze alles voor me wil doen, zolang het maar legaal (soort van) is. Tempting offer, maar ze is niet echt mijn type, dus we houden het maar bij werk.

Jammer alleen dat ik bij mijn businessplan vergeten ben dat ik een warehouse moet financieren. Terug de straat op voor wat kleiner werk dus, voordat mijn business echt van start kan gaan.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2438093

04-01-2017

Ik heb hulp nodig. Professionele hulp. Medische hulp? Psychische hulp? Een healer? Ik weet het niet, maar hulp is nodig. Het gaat niet goed met me. Al een paar dagen niet. Ik heb last van... absences...blackouts? Het ene moment race ik in mijn auto door de stad, het andere moment...zwart. Soms lijkt het zelfs alsof ik minuten, zelfs urenlang, boven de stad zweef, terwijl een wolkje voorbij zweeft.

Wat is dit? Een bijna-dood-ervaring? Hallucinaties? Maar ik ben al jaren clean, waarom zou ik nú dan ineens weer gaan hallucineren? Wat moet ik doen...? Ga ik dood? Droom ik dit?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.