Tommie59 Geplaatst: 16 november 2017 Rapport Geplaatst: 16 november 2017 De gezellige feestdagen staan weer voor de deur. Om knallend het jaar uit te gaan willen wij graag een GTA Online meeting organiseren op de PlayStation 4 en Xbox One. Wij kunnen jullie hulp hier goed bij gebruiken. Wat willen jullie spelen? Dat is de vraag. Dit topic is bestemd voor het discussiëren over onze Kerst en Oud & Nieuw Meeting. Eens kijken of we met z'n allen iets leuks kunnen samenstellen. Even melden dat je aanwezig bent (met je PlayStation Network of Xbox Live naam) is natuurlijk ook leuk! Wanneer: 28 december om 19:30 Platform: PlayStation 4 en Xbox One Activiteiten: nog te bepalen door jullie. PS4 host: @Tommie59 XBO host: The Epic Army Mafia (@Sandertju) PS4 stream: Tommie59 Twitch XBO stream: Sandertju Mixer Deelnemers: Forumnaam: PSN naam: XBL naam: Tommie59 tommie59 (host) Gerrit_Edens Gerrit_Edens Asphyxiated Autoamericans TryX Styl3XJ Joriz Joriz86 AqwariumNL AqwariumNL Sandertju Sandertju (host) MB72NL Masterb72nl Kyle120045 Kyle120045 Beastburnit Beastburnit iedjeluanakool iedjeluanakool Judg3ben Judg3ben Kemp78 Kemp78 Jefffrey Sjeffke nl opptukker oppertukker Fcdh070j Fcdh070j iedjeluanakool iedjeluanakool De deelnemers krijgen als cadeautje forum-XP, en leden die ook lid zijn van onze Social Club Crew krijgen iets extra. De precieze aantallen worden nog bekendgemaakt. Reageren
Gerrit_Edens Geplaatst: 18 november 2017 Rapport Geplaatst: 18 november 2017 Zal proberen aanwezig te zijn,zelfde naam.. >>> Door PrioX: Aanmelding toegevoegd, bedankt! <<< Reageren
Michael Geplaatst: 21 november 2017 Rapport Geplaatst: 21 november 2017 Ik denk dat als ik dan nog toegang heb tot PlayStation Network, dat ik dan misschien zal meedoen. Je kent mijn gebruikersnaam op PSN nog wel. >>> Door PrioX: Aanmelding toegevoegd, bedankt! <<< Reageren
Tommie59 Geplaatst: 1 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2017 Jullie hebben gestemd en de datum is bekend, de meeting wordt gehouden op 28 december! Laat vooral ook weten wat jullie willen doen in de meeting! Reageren
Sandertju Geplaatst: 2 december 2017 Rapport Geplaatst: 2 december 2017 (bewerkt) Is het een idee dat we ook de XBOX'ers hierbij betrekken, en ik, of mijn crew deze voor mijn rekening neem? Ook zou dit de GTAF XBOX crew kunnen zijn, whatever, dit om meer GTA forummer's te betrekken en de team spirit te bevorderen? Bewerkt: 2 december 2017 door Sandertju Reageren
PrioX Geplaatst: 2 december 2017 Rapport Geplaatst: 2 december 2017 30 minuten geleden, Sandertju zei: Is het een idee dat we ook de XBOX'ers hierbij betrekken, en ik, of mijn crew deze voor mijn rekening neem? Ook zou dit de GTAF XBOX crew kunnen zijn, whatever, dit om meer GTA forummer's te betrekken en de team spirit te bevorderen? Klinkt als een ontzettend leuk idee Sander! Ik als enige Xbox bezitter in de Online-crew heb helaas geen mogelijkheid om later deze maand een meeting te organiseren. Dus als jij (eventueel met je crew) het forum wilt vertegenwoordigen met een Kerst en Oud & Nieuw meeting op de Xbox One dan kan ik dat alleen maar toejuichen! Ik zal je even een PB sturen om wat details te bespreken. Reageren
PrioX Geplaatst: 5 december 2017 Rapport Geplaatst: 5 december 2017 @Sandertju is bereid om samen met zijn crew de Kerst en Oud & Nieuw meeting te organiseren op de Xbox One. Dus mensen met een Xbox One: Doe gezellig mee! Reageren
MB72NL Geplaatst: 5 december 2017 Rapport Geplaatst: 5 december 2017 Denk wel dat ik er ben 'team rules' 😂 >>> Door PrioX: Aanmelding toegevoegd, bedankt! <<< Reageren
TryX Geplaatst: 7 december 2017 Rapport Geplaatst: 7 december 2017 Ben er onder voorbehoud bij. PSN Styl3XJ >>> Door PrioX: Aanmelding toegevoegd, bedankt! <<< Reageren
Kyle120045 Geplaatst: 8 december 2017 Rapport Geplaatst: 8 december 2017 @Sandertju Ik zou graag mee willen doen. >>> Door PrioX: Aanmelding toegevoegd, bedankt! <<< Reageren
Joriz Geplaatst: 10 december 2017 Rapport Geplaatst: 10 december 2017 Ik doe graag mee op de PS4. Mijn PSN is Joriz86 >>> Door PrioX: Aanmelding toegevoegd, bedankt! <<< Reageren
Fcdh070j Geplaatst: 10 december 2017 Rapport Geplaatst: 10 december 2017 Ik ben er bij💚💛 >>> Door PrioX: Aanmelding toegevoegd, bedankt! <<< Reageren
Beastburnit Geplaatst: 10 december 2017 Rapport Geplaatst: 10 december 2017 Als ik niet ineens dienst heb ben ik er ook bij dames. >>> Door PrioX: Aanmelding toegevoegd, bedankt! <<< Reageren
iedjeluanakool Geplaatst: 10 december 2017 Rapport Geplaatst: 10 december 2017 Ik doe ook graag mee met de xbox >>> Door PrioX: Aanmelding toegevoegd, bedankt! <<< Reageren
PrioX Geplaatst: 10 december 2017 Rapport Geplaatst: 10 december 2017 16 minuten geleden, Fcdh070j zei: Ik ben er bij💚💛 Welkom! Op welke console doe je mee en wat is je gamertag? 10 minuten geleden, iedjeluanakool zei: Ik doe ook graag mee met de xbox Komt je gebruikersnaam overeen met je Xbox Live gamertag? Tof dat jullie allemaal meedoen! Wilt iedereen wel even zijn/haar console en gamertag vermelden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.