Geplaatst: 28 november 20177 jaren comment_2436313 Hallo, Ik zoek 3 mensen op geregeld gta mee te spelen en missies mee te doen zoals heists Ik speel op de PlayStation 4 PSN:UselessBattery. Ik speel meestal in de namiddag of avond, het maakt mij niet uit hoelaat. Je krijgt van mij bij elke heist 20% Liefst ook 2 mensen die vanaf de eerste heist kunnen beginnen. Graag zo snel mogelijk een reactie! Alvast bedankt!! >>> Door Tommie59: Ik heb je topic even verplaatst naar het juiste subforum. :) <<<
Geplaatst: 15 februari 20187 jaren comment_2439844 Op 28-11-2017 om 18:04, UselessBattery zei: Hallo, Ik zoek 3 mensen op geregeld gta mee te spelen en missies mee te doen zoals heists Ik speel op de PlayStation 4 PSN:UselessBattery. Ik speel meestal in de namiddag of avond, het maakt mij niet uit hoelaat. Je krijgt van mij bij elke heist 20% Liefst ook 2 mensen die vanaf de eerste heist kunnen beginnen. Graag zo snel mogelijk een reactie! Alvast bedankt!! >>> Door Tommie59: Ik heb je topic even verplaatst naar het juiste subforum. :) <<< Wij zoeken nog 1 iemand om ons team weer naar 4 spelers te brengen. Ik kan een private public server creëren en we kunnen samen heist finales behouden. Add fakkelbrigade
Hallo,
Ik zoek 3 mensen op geregeld gta mee te spelen en missies mee te doen zoals heists
Ik speel op de PlayStation 4 PSN:UselessBattery.
Ik speel meestal in de namiddag of avond, het maakt mij niet uit hoelaat.
Je krijgt van mij bij elke heist 20%
Liefst ook 2 mensen die vanaf de eerste heist kunnen beginnen.
Graag zo snel mogelijk een reactie!
Alvast bedankt!!
>>> Door Tommie59: Ik heb je topic even verplaatst naar het juiste subforum. :) <<<