PrioX Geplaatst: 22 december 2017 Rapport Geplaatst: 22 december 2017 San Andreas is weer ondergesneeuwd. Deel in dit topic jouw leukste sneeuwbeelden en verhalen! Reageren
Wollongong Geplaatst: 23 december 2017 Rapport Geplaatst: 23 december 2017 Ik zag een youtube filmpje waaruit zou blijken dat sneeuw geen effect op het rijgedrag heeft en "slechts" een texture is. Nou... dat is gefixt. Ik heb nog nooit zoveel pirouettes in mijn auto gedraaid Car cargoes laat ik even voor wat ze zijn, zeg maar Verder: ik ben dol op die sneeuwballen Reageren
SilverRST Geplaatst: 23 december 2017 Rapport Geplaatst: 23 december 2017 (bewerkt) 3 uur geleden, Wollongong zei: Ik zag een youtube filmpje waaruit zou blijken dat sneeuw geen effect op het rijgedrag heeft en "slechts" een texture is. Nou... dat is gefixt. Ik heb nog nooit zoveel pirouettes in mijn auto gedraaid Car cargoes laat ik even voor wat ze zijn, zeg maar Verder: ik ben dol op die sneeuwballen Welke filmpje is het? Kan je de link posten? Voor zover ik gisteren heb ervaren heeft het sneeuw degelijk wel groot effect op het rijgedrag en vaak is het makkelijk te crashen en te botsen en ook makkelijk te driften. Velen anderen zullen dit ook bevestigen. Echter heeft de Stratum weinig effect op het sneeuw en is die auto vaak goed voor dat weer. Let wel op dat het sneeuw effect geen effect heeft op het rijgedrag in storymode. Waarom wordt Youtube altijd als bron aangenomen... SMDH. Youtube kan misleidend zijn omdat je niet 100% weet of het waar is of niet. O ja, een belangrijke toevoeging: als je sneeuw aanzet met behulp van een mod menu in GTAO, heeft het géén effect op het rijgedrag. Bewerkt: 23 december 2017 door SilverRST Reageren
GTA_FUNPLAYER Geplaatst: 23 december 2017 Rapport Geplaatst: 23 december 2017 2 uur geleden, SilverRST zei: Welke filmpje is het? Kan je de link posten? Voor zover ik gisteren heb ervaren heeft het sneeuw degelijk wel groot effect op het rijgedrag en vaak is het makkelijk te crashen en te botsen en ook makkelijk te driften. Velen anderen zullen dit ook bevestigen. Echter heeft de Stratum weinig effect op het sneeuw en is die auto vaak goed voor dat weer. Let wel op dat het sneeuw effect geen effect heeft op het rijgedrag in storymode. Waarom wordt Youtube altijd als bron aangenomen... SMDH. Youtube kan misleidend zijn omdat je niet 100% weet of het waar is of niet. O ja, een belangrijke toevoeging: als je sneeuw aanzet met behulp van een mod menu in GTAO, heeft het géén effect op het rijgedrag. Hoe een mod in GTAO ??????????? En iedereen mij hier continu vertellen dat modden in ONLINE verboden dus illegaal is ???????????? Reageren
AntonTH4Dutch Geplaatst: 23 december 2017 Rapport Geplaatst: 23 december 2017 Verboden / illegaal wil natuurlijk niet zeggen dat het niet kan... Reageren
GTA_FUNPLAYER Geplaatst: 23 december 2017 Rapport Geplaatst: 23 december 2017 1 minuut geleden, AntonTH4Dutch zei: Verboden / illegaal wil natuurlijk niet zeggen dat het niet kan... Neen maar hier dan zo even reklame maken over een mod gebruiken kan wel? raar gewoon. Ik denk dat ik ga afzien van PC plan mits veel te ingewikkeld voor me en miskopen achterwegen te laten. Reageren
AntonTH4Dutch Geplaatst: 23 december 2017 Rapport Geplaatst: 23 december 2017 Ja, lijkt mij ook beter Reageren
SilverRST Geplaatst: 23 december 2017 Rapport Geplaatst: 23 december 2017 (bewerkt) 11 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei: Neen maar hier dan zo even reklame maken over een mod gebruiken kan wel? raar gewoon. Ik denk dat ik ga afzien van PC plan mits veel te ingewikkeld voor me en miskopen achterwegen te laten. Dat is echt overdrijven wat je doet, snap je dat? En welke reclame? Ik zei nergens de naam van die mod menu, lees de onder gestreepte woorden duidelijk: mod menu. Ik ga ook geen namen van de mod menu's opnoemen. Voor single player zijn het gewoon echte mods, zonder menu. En dit is niet ingewikkeld, hoor want de mod menu's zijn erg beperkt en die kan je alleen per GTA versie gebruiken. Bewerkt: 23 december 2017 door SilverRST Reageren
PrioX Geplaatst: 23 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2017 Laten we on-topic blijven mensen. Dit topic is er om sneeuwpret met elkaar te delen. @GTA_FUNPLAYER als je wat meer info wilt over storymode mods of de pc-versie van GTA 5 lijkt het me verstandig om een apart topic te openen. Reageren
GTA_FUNPLAYER Geplaatst: 23 december 2017 Rapport Geplaatst: 23 december 2017 allez ik hoor het weer al, IK ben het geweest >>> Door PrioX: Nee hoor. Alleen een vriendelijk verzoek om on-topic te blijven en voor eventuele vragen een apart topic te openen. <<< Reageren
PrioX Geplaatst: 23 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2017 Ben vanmiddag even wezen crossen rond Mount Chilliad. Geeft toch een heel ander gevoel in de sneeuw. Heb nog een leuk kiekje gemaakt. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 23 december 2017 Rapport Geplaatst: 23 december 2017 Ik heb ook een paar leuke kiekjes gemaakt. Reageren
SilverRST Geplaatst: 23 december 2017 Rapport Geplaatst: 23 december 2017 Het sneeuw ziet er echt prachtig uit in GTA, en rond 18:45 is het al helemaal nog mooier. Kudos voor R*, alleen wel erg jammer dat R* de sneeuw handling heeft geblokkeerd in story mode. Reageren
PATRICK-UIT-RYEN Geplaatst: 24 december 2017 Rapport Geplaatst: 24 december 2017 De sandking doet het nu wel goed. Reageren
Wollongong Geplaatst: 25 december 2017 Rapport Geplaatst: 25 december 2017 Op 23-12-2017 om 15:08, SilverRST zei: Welke filmpje is het? Kan je de link posten? Voor zover ik gisteren heb ervaren heeft het sneeuw degelijk wel groot effect op het rijgedrag en vaak is het makkelijk te crashen en te botsen en ook makkelijk te driften. Velen anderen zullen dit ook bevestigen. Echter heeft de Stratum weinig effect op het sneeuw en is die auto vaak goed voor dat weer. Let wel op dat het sneeuw effect geen effect heeft op het rijgedrag in storymode. Waarom wordt Youtube altijd als bron aangenomen... SMDH. Youtube kan misleidend zijn omdat je niet 100% weet of het waar is of niet. O ja, een belangrijke toevoeging: als je sneeuw aanzet met behulp van een mod menu in GTAO, heeft het géén effect op het rijgedrag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.