Geplaatst: 2 augustus 200519 jaren comment_198699 heey ik heb een probleem met auto´s tunen als je b.v een jester tuned bij wheel arch angels en dan een van die mooie paintjobs erop doet dan zitten aan de zijkant van die witte vakjes ik heb dat ook met meerde auto bij wheels arch angels behalve bij de sultan de flash en de stratum weet iemand wat dit is alvast bedankt
Geplaatst: 5 augustus 200519 jaren Auteur comment_201453 videokaart lijkt me sterk, heb er nu een ati 9800 pro inhangen, maar ik had hetzelfde "probleem" met de flash ik d8 dat ik de enige was met dit probleem maar er zijn er dus nog meer die dit hebben ik hoop dat iemand weet hoe je van deze bug of glitch afkomt
Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202220 ja daar ben ik ook heel erg benieuwd na, want door die dingen is m'n flash nu wel ff mooi "verpest" (om het zo maar netjes te zeggen)
Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202310 Jongens ik heb precies hetzelfde probleem en ik weet zkr dat het niet aan de videokaart ligt mm wel jmmr Greetz Dennis
heey
ik heb een probleem met auto´s tunen
als je b.v een jester tuned bij wheel arch angels en dan een van die mooie paintjobs erop doet dan zitten aan de zijkant van die witte vakjes ik heb dat ook met meerde auto bij wheels arch angels behalve bij de sultan de flash en de stratum
weet iemand wat dit is
alvast bedankt