Jump to content
Geplaatst:
comment_2437512

Hallo allemaal,

Een tijd geleden is er een Rocket League toornooi gehouden.

Het leek mij leuk om dit nog een keer te doen, maar dan moeten we wel genoeg spelers hebben.

Om deze reden weet ik nog niet op welke data het wordt gehouden, om dezelfde reden weet ik ook niet of 1v1, 2v2 of 3v3 word. Zelf vind ik 2v2 het leukst.

Ik ben zelf gold 3, ik weet niet welke rank jullie zijn, grand champion tegen brons is natuurlijk niet zo eerlijk.

Het lijkt me leuk als we genoeg spelers hebben voor een leuk toernooi.

Ronde 1 Ronde 2 Ronde 3          
Dipsie8 vs Matthias1999           2-0 

Dipsie8 vs Matthias1999          2 -1 

Dipsie8 vs LionOfHolland                        
LionOfHolland vs Matthias1999  0-2 Dipsie8 vs LionOfHolland          2-0  LionOfHolland vs Matthias1999            

Stand (wins)

Dipsie8:               2

Matthias1999:      1

LionOfHolland:      0

Matthias1999

http://steamcommunity.com/id/Maddias1/

Dipsie8

http://steamcommunity.com/id/Dipsie8

LionOfHolland

PSN: LionOfHolland

Bewerkt: door Matthias1999

• Reacties 55
  • Bezichtigingen 61.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2440269

Als er nog mensen aanmelden vóór de finales kunnen zij ook nog meedoen lijkt me. Beetje onhandig maar ik denk dat we de optie open kunnen houden aangezien we maar met zo weinig zijn. Spelen ze gewoon iedereen 2x, maakt niet uit welke volgorde ofzo.

Ik denk dat we best onderling kunnen afspreken wanneer we spelen, stuur een pb en als je een moment vind waarop jullie allebei even een halfuurtje vrij hebben kan je 3 potjes spelen en dan een week later ofzo nog eens.

Bewerkt: door Dipsie8

Geplaatst:
comment_2440274

Ik lig momenteel met een gebroken been thuis, dus ik heb meestal wel tijd. Stuur me maar een bericht via het forum of PS (daar reageer ik sneller aangezien ik de notificaties op mijn mobiel krijg) 

Zijn alle PSN namen ook al opgegeven? Die van mij is LionOfHolland, net zoals op dit forum

Geplaatst:
comment_2440275

Als ik mij goed herinner is PSN en PC crossplay-compatibel in private servers. En aangezien ik op PC zit wordt het een beetje lastig om je een bericht via PSN te sturen. Ik denk dat het handig is om dan misschien discord te gebruiken voor de communicatie? Kan op je telefoon en op je laptop als je die hebt.

Geplaatst:
comment_2440296
7 minuten geleden, Dipsie8 zei:

Maakt niet uit, het toernooi gaat door totdat alle potjes gespeeld zijn, er zit geen haast achter. 

Op welke platform speelt iedereen eigenlijk? Ik op PC.

Goed om te weten.

Maarja, ik zeg het maar even voor de zekerheid want dalijk zit iemand op mij te wachten.

Btw, speel zelf op de PS4. ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2440356

Ik en Dipsie8 spelen allebei op pc en beide steam ID's staan nu in de hoofdpost.

Als jullie ook op pc spelen, kun je dan je steam ID naar mij sturen?

Dan zet ik hem in de hoofdpost.

Als er een match is met spelers van 2 verschillende platformen kan er een private match worden gemaakt.

Naam en wachtwoord kunnen dan via DM's afgesproken worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.