Ik zag @Platypus vandaag iets in zijn statusupdate plaatsen: Over een paar maanden bestaat GTA IV tien jaar, om precies te zijn op 29 april. Dat lijkt nog ver weg zo op 1 januari. Maar de tijd gaat hard. Nu leek het me wel leuk om terug te kijken op deze GTA en te lezen wat jullie persoonlijke ervaringen waren op en van het spel? Wat was bijvoorbeeld je eerste indruk na het zien van de eerste trailer? Heeft het spel gebracht wat je verwacht had? Wat vond je van de multiplayer? Zo zijn er nog veel vragen die ik kan stellen. Maar het lijkt me dus leuk om jullie ervaringen te lezen.
Ik zag @Platypus vandaag iets in zijn statusupdate plaatsen: Over een paar maanden bestaat GTA IV tien jaar, om precies te zijn op 29 april. Dat lijkt nog ver weg zo op 1 januari. Maar de tijd gaat hard.
Nu leek het me wel leuk om terug te kijken op deze GTA en te lezen wat jullie persoonlijke ervaringen waren op en van het spel? Wat was bijvoorbeeld je eerste indruk na het zien van de eerste trailer? Heeft het spel gebracht wat je verwacht had? Wat vond je van de multiplayer? Zo zijn er nog veel vragen die ik kan stellen. Maar het lijkt me dus leuk om jullie ervaringen te lezen.
Brandt maar los!