Misschien kan je het 'Naar welke album releases in 2017 kijk jij naar uit?' topic herinneren van vorig jaar. Ook in 2018 zal er vast weer albums uitkomen van artiesten waar je naar uitkijkt. Stefani Germanotta (Lady Gaga) heeft samen met Bradley Cooper en Warner Brothers een officiële remake van A Star Is Born gemaakt die in Oktober 2018 wordt uitgebracht. Omdat Lady Gaga de hoofdrolspeelster is heeft ze heel veel muziek gemaakt voor de OST. Het zijn eigenlijk alleen maar originele muzieknummers die gemaakt zijn voor deze film. Ook zingt de cast live in de film. Dus ik kan niet wachten totdat de OST wordt uitgebracht. Ook wordt er gezegd dat er nog een nieuw muziekalbum van Lady Gaga komt in 2018. Madonna brengt in 2018 na drie jaar een nieuwe muziekalbum uit. En Troye Sivan brengt in 2018 een nieuw album uit. Ik ben benieuwd naar nieuwe muziek in 2018 in het algemeen. Want 2017 was toch echt een goed jaar voor muziek (Masseduction van St. Vincent, Melodrama van Lorde, et cetera).
Misschien kan je het 'Naar welke album releases in 2017 kijk jij naar uit?' topic herinneren van vorig jaar. Ook in 2018 zal er vast weer albums uitkomen van artiesten waar je naar uitkijkt.
Stefani Germanotta (Lady Gaga) heeft samen met Bradley Cooper en Warner Brothers een officiële remake van A Star Is Born gemaakt die in Oktober 2018 wordt uitgebracht. Omdat Lady Gaga de hoofdrolspeelster is heeft ze heel veel muziek gemaakt voor de OST. Het zijn eigenlijk alleen maar originele muzieknummers die gemaakt zijn voor deze film. Ook zingt de cast live in de film. Dus ik kan niet wachten totdat de OST wordt uitgebracht. Ook wordt er gezegd dat er nog een nieuw muziekalbum van Lady Gaga komt in 2018. Madonna brengt in 2018 na drie jaar een nieuwe muziekalbum uit. En Troye Sivan brengt in 2018 een nieuw album uit. Ik ben benieuwd naar nieuwe muziek in 2018 in het algemeen. Want 2017 was toch echt een goed jaar voor muziek (Masseduction van St. Vincent, Melodrama van Lorde, et cetera).