Geplaatst: 9 januari 20187 jaren comment_2438386 Files required to play GTA Online could not be downloaded from the Rockstar Games Service. Please return to Grand Theft Auto V and try again later Die melding krijg ik elke keer als ik mijn gta online wil opstarten weet iemand wat ik hier aan kan doen ?
Geplaatst: 10 januari 20187 jaren comment_2438417 Welkom op het forum, jepport! Dit probleem komt de laatste tijd er vaak voor. Wat je kunt proberen is je DNS instellingen veranderen. Als je de volgende DNS-instellingen instelt zou het terug moeten werken: Primaire: 84.200.69.80 Secundaire: 84.200.70.40 In de onderstaande video kun je zien hoe je dit instelt op de PS4. Hopelijk werkt het, succes!
Geplaatst: 11 januari 20187 jaren Auteur comment_2438456 21 uur geleden, PrioX zei: Welkom op het forum, jepport! Dit probleem komt de laatste tijd er vaak voor. Wat je kunt proberen is je DNS instellingen veranderen. Als je de volgende DNS-instellingen instelt zou het terug moeten werken: Primaire: 84.200.69.80 Secundaire: 84.200.70.40 In de onderstaande video kun je zien hoe je dit instelt op de PS4. Hopelijk werkt het, succes! Het is Gelukt harstikke bedankt !!!!!!!!!!
Files required to play GTA Online could not be downloaded from the Rockstar Games Service. Please return to Grand Theft Auto V and try again later
Die melding krijg ik elke keer als ik mijn gta online wil opstarten weet iemand wat ik hier aan kan doen ?