Geplaatst: 2 augustus 200519 jaren comment_198944 ik heb san andreas op de pc en als je naar transfender gaat kan je ook een car stereo in je auto monteren waarvoor is dat en hoe activeer je dat??? Bewerkt: 2 augustus 200519 jaren door Noa
Geplaatst: 5 augustus 200519 jaren comment_201425 ik hoorde een keer verschil toen iemand aan het praaten was toen werd het opeens heel anders maar voor de rest hoor ik geen verschil Bewerkt: 5 augustus 200519 jaren door wgn1
Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202339 Je moet eigenlijk wel een subwoofer hebben anders hoor je geen verschil nee Maar als je dat wel dan is de bass egt veel zwaarder dus... ik zou het wel installeren
Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202347 misschien hoor je het nog een beetje als je goede boxen hebt, dus niet echt van die "kleine" boxen met een kleine conus, maar het wat stevigere spul, maar een subwoofer zorgt voor een duidelijk verschil, omdat die audio upgrade vooral de lagere tonen versterkt
ik heb san andreas op de pc en als je naar transfender gaat kan je ook een car stereo in je auto monteren
waarvoor is dat en hoe activeer je dat???
Bewerkt: door Noa