Wat voor wapens hoop jij eigenlijk te zien in Red Dead Redemption 2? In het eerste deel miste ik iets van een pijl en boog. Ben daarom ook blij dat we die al in een trailer voorbij zagen komen. Verder hoop ik molotov cocktails terug te zien waarmee je letterlijk volledige stadjes kunt afbranden. Dat lijkt me ontzettend bruut. En natuurlijk de lasso. Heb altijd veel lol gehad aan het meespelen van bandieten in het eerste deel . Wat meer improviseerde wapens lijken me ook wel gaaf. Iets als een zelfgemaakt mes of zo die je dan maakt met verzamelde objecten.
Wat voor wapens hoop jij eigenlijk te zien in Red Dead Redemption 2? In het eerste deel miste ik iets van een pijl en boog. Ben daarom ook blij dat we die al in een trailer voorbij zagen komen. Verder hoop ik molotov cocktails terug te zien waarmee je letterlijk volledige stadjes kunt afbranden. Dat lijkt me ontzettend bruut. En natuurlijk de lasso. Heb altijd veel lol gehad aan het meespelen van bandieten in het eerste deel
. Wat meer improviseerde wapens lijken me ook wel gaaf. Iets als een zelfgemaakt mes of zo die je dan maakt met verzamelde objecten.