Jump to content

[RDR2] Ga jij RDR2 op de releasedatum kopen?

Geplaatst:
comment_2439679

Nu dat wij weten dat Red Dead Redemption 2 op 26 oktober 2018 wordt uitgebracht door Rockstar Games (als het niet weer wordt uitgesteld), ga jij Red Dead Redemption 2 op de releasedatum kopen, of ga je eerst wachten?

Ik twijfel zelf nog een beetje, want ik heb de andere RDR games niet gespeeld. Dus ik wacht eerst voor meer video's en informatie, daarna koop ik het spel misschien. :)

Featured Replies

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2448052
5 uur geleden, Schumy7_Patriot zei:

Ik.kreeg een mail van bol.com dat ik in aanmerking kom voor de nacht levering....

Die heb ik ook gekregen voor mijn collector's edition en guide book. Zou wel grappig zijn dat ik die eerder heb dan de game zelf.

Blijkbaar dien je nog een 2de mail te krijgen dat ze ook effectief dan afkomen... afwachten, dus. 

Geplaatst:
comment_2448282

Had hier nooit gepost, want ik wist het gewoon niet. Ben zo fucking enthousiast voor dit spel, maar uitenlijk toch geen day 1 purchase. Tussen nu en 6 november 4 tentamens, daarna meteen kopen :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.