Het is tijd voor de uitslag! Sinds 2 januari konden de geïnteresseerde leden onderschriften inzenden. En tegen mijn verwachtingen zijn er meer onderschriften ingezonden dan ik oorspronkelijk verwacht had. Ik dank daarom alle deelnemers die de afgelopen weken hebben deelgenomen.
Snel door naar de uitslag... Er zijn vier winnaars, want we hebben twee winnaars die de derde plaats delen. Dit zijn de leden die over alle stemrondes de meeste stemmen hebben gekregen.
De winnaar van de tweede editie van de onderschrift contest is geworden:
Spoiler
@aron24, gefeliciteerd met het winnen van de contest!
Op de tweede plaats is geëindigd:
Spoiler
@Bassieboy35, gefeliciteerd met het bemachtigen van de tweede plaats!
Ook wil ik @Cabyon bedanken voor het creëren van de awards!
Ik had beloofd om de onderschriften per ronde nog eens op een rijtje te zetten met daarbij de inzenders. De volledige lijst is hieronder in de spoiler te bekijken.
GTA Onderschrift Contest II - De uitslag!
Hoofdtopic
Het is tijd voor de uitslag! Sinds 2 januari konden de geïnteresseerde leden onderschriften inzenden. En tegen mijn verwachtingen zijn er meer onderschriften ingezonden dan ik oorspronkelijk verwacht had. Ik dank daarom alle deelnemers die de afgelopen weken hebben deelgenomen.
Snel door naar de uitslag... Er zijn vier winnaars, want we hebben twee winnaars die de derde plaats delen. Dit zijn de leden die over alle stemrondes de meeste stemmen hebben gekregen.
De winnaar van de tweede editie van de onderschrift contest is geworden:
Op de tweede plaats is geëindigd:
Gevolgd door degene op de derde plaats:
Alle vier nogmaals gefeliciteerd! Ook de andere deelnemers krijgen een award voor hun deelname:
Ook wil ik @Cabyon bedanken voor het creëren van de awards!
Ik had beloofd om de onderschriften per ronde nog eens op een rijtje te zetten met daarbij de inzenders. De volledige lijst is hieronder in de spoiler te bekijken.
Ronde 1 / Topic:
1
Ronde 2 / Topic:
1
Ronde 3 / Topic:
0
Ronde 4 / Topic:
Ronde 5 / Topic:
1
Totaal aantal punten:
Nogmaals bedankt voor het deelnemen aan deze contest.
Tot de volgende keer!