Jump to content
Geplaatst:
comment_13714

Dit is gewoon té erg!! Ik had een gratis versie van Kazaa lite geinstallleerd en die naar bestanden laten zoeken om die met anderen te delen. Ik wilde dat eigenlijk niet dus ik alles uit die lijsten onder "Mijn KAzaa" verwijderen. WEER IK VEEL DAT JE DAN DE BESTANDEN VAN DE COMPUTER VERWIJDERDT!!!! Dus nu ben ik zeer veel bestanden kwijt! En ze staan niet eens in de prullenbak!!! Wie kan mij hiermee helpen? PLEASE ik bEn egt vet veel data kwijt!!!!!!! Systeemherstel werk niet dat lukt ook niet!!!! PLEASE helpme!!!!!!!! :(:(:(

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_14738
Heb je een xp ? Dan kan je het via 'systeemherstel' daarmee kan je terugkeren in de tijd met je pc. Ga naar start-> alle programma's-> bureau accesoires-> systeemwerkset-> systeemherstel. Dan zal het misschien wel lukken.

[EDIT] Ik las je bericht niet goed. Sorry. Verwijder dit bericht en haal een bericht van mijn teller af.

Nee ik vond het wel een goed voorstel hoor. Alleen is de omvang van de verwijderde data dusdanig groot dat systeemherstel zich er bij neerlegt en doodleuk zegt: de computer kon niet worden herstel naar 08 juli 15:40:48 2004 <_<

Dat mot bil gaatjes :puh: tog maar is verhelpen met behulp van service pack 2 :angry: . Misschien dat ik dan wel me data kan herstellen! :lol:

Geplaatst:
comment_15795

Ja, of je moet voortaan gewoon eerst de algemene voorwaarden van een programma lezen. <_<

Anyhow, je kunt kijken op Downloads.com voor een gratis Data Recovery programma. Ik wens je veel geluk, dit zul je nodig hebben.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_15812
Ja, of je moet voortaan gewoon eerst de algemene voorwaarden van een programma lezen. <_<

Anyhow, je kunt kijken op Downloads.com voor een gratis Data Recovery programma. Ik wens je veel geluk, dit zul je nodig hebben.

Gelukkig niet meer, 'k heb al de problemen opgelost. En dat programma had ik niet nodig, want ik had er al een. Tog bedankt ;)

Maar die programma's zoeken al de bestanden op, maar ze weten niet waar ze vandaan komen. Dus dat is lastig...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.