Welkom bij Sportkenners 2018! In dit topic vind je meer informatie over de - inmiddels traditiegetrouwe - editie van 2018. Dit jaar ben ik jullie host. Vanwege het starten iets later in het jaar (het kan nog, het kan nog!) hebben we helaas leuke evenementen zoals March Madness, het schaatseizoen en enkele voorjaarsklassiekers in wielrennerij gemist. Maar, niet getreurd! We starten vol overgave en met verve dit jaar.
Allereerst: hoe doe je mee? Dit topic is voor aankondigingen. Je zal mij een PM moeten sturen met een titel die ik in de post zal uitleggen. Normaliter moet je een lijstje invullen met, zeg, de scores van voetbalwedstrijden of de top 5 finishers in een grote ronde van het wielrennen. Elke ronde is vrijblijvend; aan het eind van het jaar zal de wisselbeker worden uitgereikt aan het lid met de meeste punten. Thans geldt dus ook: hoe vaker je mee doet, hoe meer je de kans hebt om uiteindelijk te winnen! Het aantal punten dat je kan verdienen is per post uitgelegd. Voor vragen kan je naar het reactietopic.
Opgelet: voor de winnaar is er de virtuele wisselbeker! Meer informatie hierover volgt naarmate het einde van dit jaar in zicht komt.
Tussenstand
NAAM
PUNTEN
NandroDavids
74
Thundercover
60
Guardian1980
57
aron24
42
SpacyColours
4
Carfferd
2
Dexist
0
Kalender
Legenda
Kleur
Betekenis
Clean
Prono moet nog uitgeschreven worden
Rood
Inschrijfdatum open
Blauw
Inschrijfdatum verlopen, toernooi loopt nog, uitslag nog niet gepost
Doorhalen
Toernooi afgelopen, uitslag gepost
De kalender van deze editie Sportkenners is (voorlopig) als volgt:
15 april - Amstel Gold Race (wielrennen)
29 April - GP van Azerbeidzjan (Formule 1) 4 mei - Giro d'Italia (wielrennen) 20 mei - Roland Garros (tennis) 14 juni - FIFA WK mannen (voetbal) 7 juli - Tour de France (wielrennen) 6 augustus - Europese Kampioenschappen (atletiek) 9 september - GP van San Marino (MotoGP) 13 oktober - Il Lombardia (wielrennen) 30 november - EK Handbal Dames (handbal)
12 december - FIFA WK mannen voetbal voor clubs (voetbal)
Welkom bij Sportkenners 2018! In dit topic vind je meer informatie over de - inmiddels traditiegetrouwe - editie van 2018. Dit jaar ben ik jullie host. Vanwege het starten iets later in het jaar (het kan nog, het kan nog!) hebben we helaas leuke evenementen zoals March Madness, het schaatseizoen en enkele voorjaarsklassiekers in wielrennerij gemist. Maar, niet getreurd! We starten vol overgave en met verve dit jaar.
Allereerst: hoe doe je mee? Dit topic is voor aankondigingen. Je zal mij een PM moeten sturen met een titel die ik in de post zal uitleggen. Normaliter moet je een lijstje invullen met, zeg, de scores van voetbalwedstrijden of de top 5 finishers in een grote ronde van het wielrennen. Elke ronde is vrijblijvend; aan het eind van het jaar zal de wisselbeker worden uitgereikt aan het lid met de meeste punten. Thans geldt dus ook: hoe vaker je mee doet, hoe meer je de kans hebt om uiteindelijk te winnen! Het aantal punten dat je kan verdienen is per post uitgelegd. Voor vragen kan je naar het reactietopic.
Opgelet: voor de winnaar is er de virtuele wisselbeker!
Meer informatie hierover volgt naarmate het einde van dit jaar in zicht komt.
Tussenstand
Kalender
DoorhalenDe kalender van deze editie Sportkenners is (voorlopig) als volgt:
15 april - Amstel Gold Race (wielrennen)29 April - GP van Azerbeidzjan (Formule 1)4 mei - Giro d'Italia (wielrennen)20 mei - Roland Garros (tennis)14 juni - FIFA WK mannen (voetbal)7 juli - Tour de France (wielrennen)6 augustus - Europese Kampioenschappen (atletiek)9 september - GP van San Marino (MotoGP)13 oktober - Il Lombardia (wielrennen)30 november - EK Handbal Dames (handbal)
12 december - FIFA WK mannen voetbal voor clubs (voetbal)