Geplaatst: 2 augustus 200520 jaren comment_199077 waarom moet je big smoke doden in end of the line ik dacht dat hij je vriend was
Geplaatst: 2 augustus 200520 jaren comment_199079 waarom moet je big smoke doden in end of the line ik dacht dat hij je vriend was Erm.., Heb je de missies wel goed gevolgd? In de missie: Green Sabre verraad Big Smoke je door de Green Sabre te verkopen aan de Ballas/C.R.A.S.H . Hij heult dus met de vijand (de Ballas). Beter kan ik het niet uitleggen denk ik.
Geplaatst: 2 augustus 200520 jaren Auteur comment_199116 waarom moet je big smoke doden in end of the line ik dacht dat hij je vriend was Erm.., Heb je de missies wel goed gevolgd? In de missie: Green Sabre verraad Big Smoke je door de Green Sabre te verkopen aan de Ballas/C.R.A.S.H . Hij heult dus met de vijand (de Ballas). Beter kan ik het niet uitleggen denk ik. bedankt voor de uitleg
Geplaatst: 3 augustus 200520 jaren comment_199540 ik hoop dat je ook weet waarom ryder ook dood moest....
Geplaatst: 3 augustus 200520 jaren comment_199982 Haha speel de missie photo uppertunnity en je weet het.
waarom moet je big smoke doden in end of the line ik dacht dat hij je vriend was