Geplaatst: 29 mei 20186 jaren comment_2441762 Hey, Ik wilde mijn eigen achievements en achievements bekijken, maar ik ben nu een kwartiertje aan het zoeken en ik kan het nergens vinden. Waar kan dit? Zelf lijkt me het een logische plek dat het op het profiel van iemand zelf staat. En een overzichtje van alle achievements, waar staat dat? Nyltje
Geplaatst: 29 mei 20186 jaren comment_2441763 Het klopt inderdaad dat het Achievement-tab niet zichtbaar is op het profiel. Als ik het goed begrepen heb komt dit doordat de plug-in van de Achievements verouderd is na de forumupdate van vorig jaar. Daarom is er ook geen compleet overzicht meer te zien. De bedoeling is wel om dit nog werkend te krijgen. Maar @Thundercover weet hier vast meer van.
Geplaatst: 31 mei 20186 jaren Auteur comment_2441855 Aah okay top. Ik zie het dan wel een keer verschijnen. Bedankt voor het antwoord in ieder geval!
Hey,
Ik wilde mijn eigen achievements en achievements bekijken, maar ik ben nu een kwartiertje aan het zoeken en ik kan het nergens vinden.
Waar kan dit? Zelf lijkt me het een logische plek dat het op het profiel van iemand zelf staat.
En een overzichtje van alle achievements, waar staat dat?
Nyltje