Geplaatst: 14 juli 20186 jaren comment_2442562 GTA V al weken niet gespeeld. Heb het spel weer gedownload en alles was weg, kan niet meer online. Ben verbannen voor altijd Nu zou ik graag een antwoord WAAROM heb zelf niets fout gedaan.
Geplaatst: 14 juli 20186 jaren comment_2442563 Je kan dit aan Rockstar vragen via deze link: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new Stel de vraag in Nederlands, dan heb je meestal sneller antwoord. Ik ben benieuwd of het daarna is opgelost, zou je dit willen laten weten?
Geplaatst: 15 juli 20186 jaren Auteur comment_2442579 21 uur geleden, Sandertju zei: Je kan dit aan Rockstar vragen via deze link: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new Stel de vraag in Nederlands, dan heb je meestal sneller antwoord. Ik ben benieuwd of het daarna is opgelost, zou je dit willen laten weten? Ik heb gedaan wat je mij hebt aangeraden maar tot nu geen respons. Ik baal er vreselijk van. Ben mij van geen kwaad bewust.
Geplaatst: 15 juli 20186 jaren comment_2442580 Het is weekend dus ik vermoed dat je volgende week bericht zal krijgen.
Geplaatst: 15 juli 20186 jaren Auteur comment_2442582 1 uur geleden, Sandertju zei: Het is weekend dus ik vermoed dat je volgende week bericht zal krijgen. Nou ik wacht het dan maar ff af. Bedankt voor jouw reactie. groet
Geplaatst: 16 juli 20186 jaren Auteur comment_2442590 Hallo, nog niets gehoord. heb jij nog een idee wat ik kan doen?
Geplaatst: 16 juli 20186 jaren comment_2442591 Rustig afwachten :-) Ondertussen wat biertjes opentrekken, anders spel doen, berm of hei in de hens zetten of andere ongein bedenken. Bewerkt: 16 juli 20186 jaren door Sandertju
Geplaatst: 17 juli 20186 jaren comment_2442605 Heb je een nieuwe policy geaccepteerd de laaste dagen? Alles wat maar op cheaten lijkt krijgen mensen bans voor, simpele car dupe is ze al teveel. Veel pc gamers hebben er last van perma of tijdelijk.
GTA V al weken niet gespeeld. Heb het spel weer gedownload en alles was weg, kan niet meer online. Ben verbannen voor altijd
Nu zou ik graag een antwoord WAAROM heb zelf niets fout gedaan.