Jump to content

Bekijk de eerste officiële Red Dead Redemption 2 gameplay video!

Geplaatst:
comment_2443378

Na lang wachten hebben we zojuist de eerste gameplay trailer van Red Dead Redemption 2 ontvangen. Zonder al te veel tijd te verliezen: Klik snel op play en laat ons vooral weten wat jou is opgevallen! :D Binnenkort volgt er een tweede gameplay video waarin we meer te zien krijgen van de missies, activiteiten en combat.

Bron: Rockstar Newswire

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2443380

Waar zijn de chrome paarden met rocket launchers dan?

Zonder dollen, ziet de wereld er inderdaad levender uit dan we gewend zijn. Verwacht veel side quest als ik de stem mag geloven.

Als ik zie hoe het hoofdpersonnage beweegt en vecht, doet dit me veel denken aan mafia 3.

Bewerkt: door Schumy7_Patriot

Geplaatst:
comment_2443388

Ziet er goed uit! :) 

Ondanks dat ik nooit RDR heb gespeeld heb kijk ik wel ontzettend hard uit naar RDR2.

Ik vrees alleen dat mijn kamp nooit voedsel zal hebben aangezien ik weiger/het moeilijk heb met dieren te vermoorden, of het nu een game is of niet. (Het hoogste wat ze kunnen krijgen is vis :engel: ) 

Geplaatst:
comment_2443391

Ziet er in 4K zeker mooi uit op mijn TV zeg. :)

Ben benieuwd of het ook weer zo mooi wordt als Red Dead Redemption en of de multiplayer zo goed is als toen of de Shark Cards enkel rol spelen.

Nu nog een 4K console kopen. Dat wordt kiezen tussen een Xbox One X of PS4 Pro.

Geplaatst:
comment_2443399

Ik speel alleen GTA maar na dit filmpje gezien te hebben begin ik toch ook te overwegen deze aan te gaan schaffen. Het ziet er echt fantastisch uit. Niet alleen omdat het er bijzonder mooi uitziet, maar vooral de gameplay trekt mijn aandacht. Niet zo'n simpel schiet spel zoals er al velen zijn waar je snel op uit raakt gekeken maar een spel met bijzonder veel mogelijkheden.

Geplaatst:
comment_2443400
1 uur geleden, Phoenyxar zei:

Huh, dat theater doet mij direct denken aan Delray Hollows in Mafia III, zou het dan toch...?

Kan goed zijn RDR2 is ook in new Orleans.

Geplaatst:
comment_2443405

Ik heb na 3 minuutjes wel genoeg gezien, dit spel is nu al GOTY. Klaar, niks, niemand heeft iets op Rockstar. Zoals Take2 in hun laatste kwartaalverslag schreef: RDR2 will redefine gaming :cya:

Geplaatst:
comment_2443409

Dit is wel mooi. Ik zie vooral in het begin veel beelden die me deed denken aan de trailers van Gta V, dat vond ik wel leuk. Verder de gameplay i.c.m. wat er vertelt werd; heerlijk! Kan niet wachten op de volgende trailer.

Geplaatst:
comment_2443417
17 uur geleden, Schumy7_Patriot zei:

Wel, dat is net het gerucht dat ik wil bevestigd zien, want het is nog steeds niet meer dan dat.

Geplaatst:
comment_2443425
4 uur geleden, Phoenyxar zei:

Wel, dat is net het gerucht dat ik wil bevestigd zien, want het is nog steeds niet meer dan dat.

We zullen zien, maar ik ga er tóch al een beetje van uit.

Geplaatst:
comment_2443442
Op 8/9/2018 om 22:08, Schumy7_Patriot zei:

Dat denk ik niet, maar ik ben er wel van overtuigd dat die ene gelekte map een vroege versie is van de map van dit spel en dat New Bordeaux op die kaart omgedoopt is naar Saint-Denis. Of misschien heb je wel gelijk en is Saint-Denis gebaseerd op New Orleans zoals New Bordeaux dat is, hmm.. Het zal wel, het wordt sowieso keihard :)

Bewerkt: door FrankyFourFingers

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.