Elke Pixel Telt! - Hoofdtopic
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.
Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.
Hoofdtopic
Reactietopic - Ronde 1 - Ronde 2 - Ronde 3 - Ronde 4 - De uitslag
Een gloednieuw contest waarin elke pixel telt! Dat had je waarschijnlijk al kunnen zien aan de titel. Nja... Eigenlijk is het andersom: hoe minder pixels, hoe meer punten. Maar je hebt hier ook wat aan pixels... Nou laat ik het maar snel uitleggen voordat ik zelf niks meer van begrijp.
Doel:
Aan het einde van het contest zoveel mogelijk punten zien te verdienen door middel van het raden van afbeeldingen.
Uitgebreide uitleg:
Elke week zal er een afbeelding in het hoofdtopic verschijnen, deze afbeelding is erg pixelated. Raad je de afbeelding binnen die week, dan krijg je punten én pixels (daar kom ik later op terug). Je kan 1 inzending per ronde inzenden, wees er dus zeker van dat je het antwoord goed hebt! Elke dag krijgt de afbeelding meer pixels, maar voor elke dag dat er pixels op de afbeelding bij komen, vallen er minder punten en pixels te verdienen. Bij de eerste keer dat je inzend krijg je gratis 2 pixels!
Beloningen:
Punten zijn gewoon je punten heel simpel. Pixels daarentegen kun je uitgeven in de speciale Pixel Winkel. Deze artikelen kun je altijd inzetten tenzij het anders staat aangegeven.
Pixel winkel:
6Wilde gokJe krijgt het aantal ogen op de dobbelsteen x1,5Kommagetallen worden altijd naar boven afgerond.NIET OP VOORRAAD!12Niet-zo'n-wilde gokJe krijgt het aantal ogen op de dobbelsteen x4Rondes:
Bij elke ronde zal ik aanwijzing geven, deze aanwezig heeft vaak te maken met de vorige afbeelding. Verder worden de punten niet openbaar gemaakt, maar wordt er wel na elke ronde een top 3 gegeven met namen van spelers zonder hun punten te laten zien. Pas bij de uitslag zal de volledige puntentelling openbaar worden gemaakt.
Regels en afspraken:
Inzenden:
Je kan altijd meedoen, maar de kans dat je wint is natuurlijk groter als je alle 4 de rondes meedoet. Je zendt in door een persoonlijk bericht te sturen naar @Nyltje met als titel: Elke Pixel Telt! inzending
Vragen:
Vragen of opmerkingen over dit contest kan je hier kwijt: reactietopic
Graag dit hoofdtopic vrijhouden.
Dit contest vraagt om goede ogen, maar ook om tactiek. Heel veel succes iedereen!
Bewerkt: door Nyltje