Jump to content
Geplaatst:
comment_2447446

Welkom in het spoiler talk topic van Red Dead Redemption II! In dit forum kun je terecht als je spoilers wilt bespreken met andere leden. Hoewel dit het spoiler talk topic is, ben je nog steeds verplicht om spoilers STEEDS MET SPOILERTAGS te plaatsen. Dit om te voorkomen dat leden spoilers lezen die ze eigenlijk niet wilden lezen. En zet er liefst ook bij wat de spoiler inhoudt, zodat we kunnen kiezen om te spoiler al dan niet te lezen (zie voorbeeld hieronder). Het plaatsen van spoilers met spoilertags doe je door op het oogje te klikken links naast het emoji-icoontje (zie afbeelding).

5bcb5ea7f26df_spoilericoontje.thumb.jpg.6d1c15bbf33414b93ec0dd077aeed336.jpg

Voorbeeld spoiler:

Spoiler over tweede bankoverval!

Spoiler

OMG, ik kan niet geloven dat personage X is doodgegaan bij de tweede bankoverval! :-(

• Reacties 49
  • Bezichtigingen 9.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

PrioX
Message added by PrioX

Lees voor het posten van een spoiler de hoofdpost! 

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2454491
Op 29-10-2018 om 20:23, Niked zei:

Geweldige game, al haat ik het volgende: (story spoiler - Chapter 6 + epilogues) 

Inhoud verbergen

Ik haat John. Na 40 uur in het spel te zitten heb ik echt geen zin om van personage en paard te veranderen. Het liefst had ik Arthur zien wegvluchten en alleen verder zien leven met zijn trouw paard. Maar nee, rustig een boerderij leventje opbouwen met John en zo dan ook het verhaal eindigen. Nee, sorry. Daar heb ik echt geen zin in. Ik heb geen band met John, zijn familie, zijn ranch of zijn paard en ik voel me zeer 'in de steek gelaten'.

Fix Arthur terug, Rockstar. 

Als er een remaster komt van RDR1, ga je die dan spelen? :puh: 

Ik heb RDR2 uitgespeeld, maar er zijn 2 dingen uit trailers die ik niet in de game heb gezien:

1. Het begin van de eerste gameplay trailer wanneer Arthur in de cel zit en de (deputy) sheriff zegt: "They're gonna hang you, buddy."

Spoiler

2. De "fire"-speech van Dutch uit de derde trailer waar hij zegt: "Sure we can have fire, and we can have the knowledge of fire...". Ook zegt Arthur aan het einde van de trailer: "You have to love yourself a fire".

Spoiler

Ik heb de genoemde trailers voor het gemak in de spoilers geplaatst. Weet iemand of deze momenten in de game zitten, of hebben ze dat eruit gehaald? Ik heb ze namelijk niet gezien in mijn playthrough.

Geplaatst:
comment_2454492

De eerste situatie is waarschijnlijk een cutscene die je krijgt wanneer Arthur is gearresteerd en de gang je komt bevrijden. Dit komt alleen voor in de freemode. 

En de "fire speech" is Dutch niet maar Swanson die dit verteld rondom het kampvuur in het kamp. Je moet net geluk hebben dat je voorbij loopt en hij dit verteld. 

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2454592

Spoilers over Pearson op het einde van de game:

Spoiler

Ik heb de game volledig uitgespeeld en Pearson werkt nu dus in de General Store van Rhodes. Normaal gezien zou er een gesprek moeten starten wanneer je binnenwandelt, maar dat is bij mij niet gebeurd. Zijn er nog mensen bij wie dit ook niet gebeurde en wat kan ik doen om dat gesprek toch te starten?

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.