Jump to content
Joriz

Red Dead Redemption 2 eerste beelden en eerste indruk!


Al komt Red Dead Redemption 2 pas morgen uit, had GTAGames.nl het geluk dankzij Rockstar Games het al enkele dagen te kunnen spelen. Hierdoor kunnen wij je al een voorproefje geven zodat je weet of je het spel morgen echt moet kopen. 

 

Maar liefst met zijn tweeën hebben wij het spel afgelopen dagen gespeeld. @Guardian1980 op de Xbox One en @Joriz op de PlayStation 4. Dit om in zeer korte tijd een indruk te krijgen.

 

Dit bericht is dan ook verre van een review. Om echt een goede mening van dit mooie spel te krijgen, dien je het toch echt nog meer te spelen. Toch konden we in een korte tijd indruk krijgen. :)

 

Joriz indruk

Meteen als je het spel start is duidelijk dat Rockstar Games wil laten zien dat dit geen Grand Theft Auto is. Het spel is duidelijk mooier, beter en anders. Vooral op cinematografisch vlak. Met Red Dead Redemption 2 laten de gebroeders Houser zien dat ze altijd al films wilde maken in spelvorm. Gameplay en verhaal gaan haarfijn in elkaar over. Je hebt eigenlijk niet meer door dat missies starten. Het geeft je dan ook bijna het idee dat je naar een Spaghetti Western inclusief de mooie muziek zit te kijken, met het voordeel dat je dan ook echt wat mag doen. Voor dat je het door hebt zit je een paar uur verder in het spel en ga je opeens van koude sneeuw, naar een treinoverval naar een dorpje verderop. Dit alles om de gang van Dutch van der Linde in leven te houden, waar jij als hoofdpersoon Arthur Morgan onderdeel van uit maakt.

 

Mijn eerste indruk is dat je dit spel echt moet spelen als je de originele Red Dead Redemption hebt gespeeld, maar ook als je toe bent aan een game die er fantastisch uit ziet met een enorm mooi verhaal is dit ideaal om de herfst door te komen.

 

Guardian1980 indruk

"Wow!" Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het met Joriz eens ben; het is net alsof je meedoet in een film. De overgangen van cutscene naar gameplay gaan vloeiend, en af en toe valt het niet eens op dat je met een volgende missie bent begonnen. Daarnaast ziet het er grafisch erg goed uit, men heeft bij Rockstar duidelijk vooruitgang geboekt. Ik ben nog niet zover gevorderd in het spel, maar ik kan zeggen dat ik nog nooit zo'n mooie sneeuwstorm heb gezien in een game.

 

Eigenlijk zit ik dit met tegenzin te typen. Niet omdat ik het jullie niet wil vertellen, maar omdat ik verder wil spelen. Daarnaast is het lastig om enthousiast te vertellen zonder dingen te verklappen. Laat ik afsluiten door te zeggen dat de hype niet onterecht is.

 

Koop de game en beleef 'm.

 

Gevlucht met de bende van Dutch van der Linde start je in de sneeuw en kou

 

Verder in het spel leer je jagen en overval je een trein!

 

Red Dead Redemption 2 ligt vanaf vrijdag 26 oktober in de winkels voor zowel PlayStation 4 en Xbox One. Binnenkort volgt ook nog het online gedeelte als gratis uitbreiding op dit spel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Op de PS4 zag het er ook al goed uit. Ik heb een 4K TV en merkte vooral dat mijn Samsung TV het lelijk ging opschalen. Ik heb toen 'Gamemode' aan gezet op mijn TV. Het ziet er met de 'basis' PS4 echt goed uit. Van een afstand heb je met de 'basis' PS4 nauwelijks door dat het geen 4K is.

 

De verschillen zijn naar mijn idee klein. Mocht je geen 400 euro hebben slingeren voor een extra console dan kan je het prima op de PlayStation 4 spelen. Om deze reden heb ik ook nog geen Pro gekocht, gezien het veel geld is voor een relatief klein verschil.

 

Heel soms merkte ik naar mijn idee wel framedrops, maar over het algemeen zit je zo in het verhaal dat je dat niet door hebt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...