Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Generaal Pardon naamswijzigingen & aanpassing banbeleid

Feest: GTAGames.nl is vijftien jaar oud en deelt uit, en niet alleen met goodies en de nodige XP. Het laatste generaal pardon voor naamswijzigingen is alweer een lustrum geleden, dus hoog tijd om naamswijzigingen open te stellen voor alle leden die 's nachts niet meer kunnen slapen vanwege hun huidige naam. Je mag nu één keer per jaar je naam wijzigen, zodat de admins niet al te lui worden. Het wordt desondanks niet aangemoedigd om het voorbeeld van @Niked (voorheen Skullz-000) te volgen, want onthoud:

post-536-1167494284.gif

Daarnaast hebben we een aanpassing gemaakt aan ons banbeleid. Voorheen was een forumban permanent, op een generaal pardon na. Vanaf nu geldt een ban voor tenminste zes maanden, waarna een unban kan worden aangevraagd via het contactformulier onderaan de website. De forumregels zijn hierop aangepast.

Featured Replies

11 uur geleden, Thundercover zei:

zodat de admins niet al te lui worden

Ik zie dat ik op tijd gestopt ben, net voordat de admins het echt druk gaan krijgen ;) 

Best leuk eigenlijk.  In de basis hoop ik dat alles zo vloeiend mogelijk verloopt en dat het helpt om ongewenst gedrag van verbannen leden te veranderen naar gewenst gedrag.

• 2 weeks later...

Zoals eerder gezegd zijn dit inderdaad goede wijzigingen, ik gok dat er genoeg mensen zullen zijn die spijt hebben van hun acties in het verleden op het forum en hun gedrag zullen verbeteren en het is mooi dat hun kunnen terugkomen op het forum