Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Red Dead Redemption 2?

Geplaatst:
comment_2449119

Voor de nieuwe GTA's hadden we altijd een topic waarin leden konden delen wat ze vandaag ontdekt hadden in het spel. Nu lijkt me het ook wel passend voor Red Dead Redemption 2 gezien het aantal leuke details en gebeurtenissen in de wereld. Dus bij deze: wat heb jij vandaag ontdekt in Red Dead Redemption 2?

Spoilers plaats je in een spoiler-tag (met reden) of in het spoilertopic

Heb vandaag ontdekt dat je wel het goede aas moet gebruiken voordat je op legendarische vissen gaat vissen. Ik had namelijk alleen een Special Lake Bait en dat is niet te gebruiken voor legendarische vissen in een rivier. Ik heb twee uur langs de kant van een rivier gestaan tot ik erachter kwam dat er dus verschillende soorten aas zijn voor de verschillende soorten wateren (meertjes, rivieren en moerassen). :7  

• Reacties 76
  • Bezichtigingen 6.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2450027
1 minuut geleden, PrioX zei:

Heb ontdekt dat je ook een aantal motorbootjes kunt besturen. Ze gaan in ieder geval een stuk sneller dan de roeibootjes. :puh: 

Klopt je kan inderdaad motorbootjes besturen, ik heb er nog maar 1 gevonden 1 met een soort roer stok in het midden.

Zo ben ik ergens gekomen waar je eigenlijk niet kan komen.

Net een nieuwe treasure map gevonden genaamd Torn Treasure map, ik heb deel 1 er van gevonden nu de andere delen nog en de treasure.

Locatie Manito Glade in het huisje die daar staat ten noord/oosten van Annesburg.

DsZBcDmXgAEfgLH.jpg

DsZBep1XcAEMG-i.jpg

DsZBnHjWwAE76vP.jpg

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2450028

Ook nog ontdekt: De hoeden van vogelverschrikkers kun je stelen en deze worden opgeslagen in je kledingkast. Je moet ze wel eerst van de vogelverschrikker afschieten. Sommige ranchers hebben speciale hoeden waarmee je hetzelfde kunt doen. Sowieso de rancher in Macfarlane's Ranch en Rathskeller Fork (beide in New Austin). Ik ga zo even kijken in Ridgewood Farm.

Geplaatst:
comment_2450034

Jaja ik heb weer wat gevonden, het blijft maar door gaan.

Deze keer weer een map een soort van sterren map, genaamd de Panoramic Map.

Locatie van waar deze map is tevinden is ten nooder van Carin Lake, in de armen van een dood gevroren stelletje.

DsZjvE1WoAAt-7j.jpg

DsZjYObXoAA6L0O.jpg

DsZjcPkWwAAmJy2.jpg

EDIT

Mystrieuse text.

Nog iets gevonden weer een soort van mystrieuse text in een la van een nachtkasje.

Locatie ten noord weste van Lake Isabella.

DsZn8vbXgAMKQIE.jpg

DsZn78JXgAAwxZA.jpg

Bewerkt: door Pino1982

Geplaatst:
comment_2450083
2 uur geleden, Schumy7_Patriot zei:

Dat je je kan overgeven aan de law, je moet dan 2 nachten zitten, maar je krijgt +Honor daarvoor.

En je hebt als het goed is, geen bounty.

Ik heb btw vandaag een woordspeling ontdekt, er is een stranger en die heet Brother Dorkus. Aangezien Dork een scheldwoord is in het Engels, moest ik er wel om glimlachen toen ik hem snapte :7

Bewerkt: door moechy

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2450111
Op 19-11-2018 om 23:38, Pino1982 zei:

Mystrieuse text.

Nog iets gevonden weer een soort van mystrieuse text in een la van een nachtkasje.

Locatie ten noord weste van Lake Isabella.

Dit zijn cheats die verstopt zijn in de wereld. Deze kun je invoeren via het menu. 

Geplaatst:
comment_2450121
1 uur geleden, PrioX zei:

Dit zijn cheats die verstopt zijn in de wereld. Deze kun je invoeren via het menu. 

Okee nou leuk spel dan, als een spel als zo als RDR 2 vol cheats zitten.

De rest wat ik gevonden heb kwa vreemde texten zijn dan ook cheats neem ik aan ??

Invoeren via het menu ?? bij mij in het menu staat geen er cheats tussen hoor.

En daarbij cheaten is voor vals spelers die niet tegen hun verlies kunnen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2450123
5 minuten geleden, Pino1982 zei:

De rest wat ik gevonden heb kwa vreemde texten zijn dan ook cheats neem ik aan ??

Nee, dit hoeft niet. Maar veel zullen wel cheats zijn. Hier kun je een lijst vinden. 

6 minuten geleden, Pino1982 zei:

Invoeren via het menu ?? bij mij in het menu staat geen er cheats tussen hoor.

Je moet naar Settings gaan en dan op Y of driehoekje klikken (staat rechtsonder vermeld). 

Geplaatst:
comment_2450125

Dan heb ik dat denk ik helemaal over het hoofdgezien dat je dat kan invoeren, in het settings menu. (Snel even gekeken en ja staat er wel)

Zo als ik al zij cheats zijn voor vals spelers dat is voor mensen die niet tegen hun verlies kunnen, ik ben GEEN cheater, ik zal dat zeker niet gaan geberuiken,

Bewerkt: door Pino1982

Geplaatst:
comment_2450141

Van zodra je een cheat activeert krijg je ook de waarschuwing dat je je vooruitgang in het spel niet meer kunt opslaan of Trophies of Achievements kunt verdienen. Indien je het spel heropstart kan je wel weer verder spelen zoals normaal.

heeft totaal geen zin dus, of je moet de cheats uit kunnen zetten en dan opslaan maar weet niet of dat werkt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.