Geplaatst: 3 augustus 200519 jaren comment_199622 Ik heb GTA SA op de ps2 en vroeg me af of ik ook kan modden? zoja hoe en welk programma heb ik hiervoor nodig?
Geplaatst: 3 augustus 200519 jaren comment_199633 Op de PS2 kan je niet modden, maar wat wil je eigenlijk modden dan? Missie's Eigen huizen (modellen) Texturen
Geplaatst: 3 augustus 200519 jaren Auteur comment_199816 was gewoon een vraagje want iedereen heeft het hier over SA modden en ik mag dus met de duimen zitten te draaien
Geplaatst: 3 augustus 200519 jaren comment_199825 was gewoon een vraagje want iedereen heeft het hier over SA moddenen ik mag dus met de duimen zitten te draaien of misschien juist niet verkoop gta sa op ps2 voor geld te verdienen en gta sa op pc te kopen en jij kun dan modden het is maar een tipje
Geplaatst: 3 augustus 200519 jaren comment_199883 Op de PS2 kan je niet modden, maar wat wil je eigenlijk modden dan?Missie's Eigen huizen (modellen) Texturen Je kan modden op alle GTA's (zowel Xbox als PS2), maar hier zitten sommige bestanden qua versietypes/opbouw anders in elkaar dan op de PC. Zover ik weet zijn er niet echt Tutorials te vinden over Sa modding op andere platformen dan PC.
Geplaatst: 3 augustus 200519 jaren comment_199948 Op de PS2 kan je niet modden, maar wat wil je eigenlijk modden dan?Missie's Eigen huizen (modellen) Texturen Je kan modden op alle GTA's (zowel Xbox als PS2), maar hier zitten sommige bestanden qua versietypes/opbouw anders in elkaar dan op de PC. Zover ik weet zijn er niet echt Tutorials te vinden over Sa modding op andere platformen dan PC. Ik neem aan dat je dan vor elke mod die je maakt dan een nieuw DVD'tje moet branden ? Want de SA DVD kan je toch niet editen ?. Grs Bradley H.
Geplaatst: 4 augustus 200519 jaren comment_200024 Klopt, dat is een groot nadeel, maar je moet er iets voor over hebben. Ik zou zeggen, koop hem voor op de PC.
Ik heb GTA SA op de ps2 en vroeg me af of ik ook kan modden?
zoja hoe en welk programma heb ik hiervoor nodig?