Geplaatst: 3 augustus 200519 jaren comment_199636 hallo, ik wilde even weten of je de hoofdpersonen zoals sweet of cesar enz. nog kon zien na de missie End of the Line. enzo jah wat moet je ervoor doen???
Geplaatst: 3 augustus 200519 jaren comment_199641 Die komen alleen voor in missies en na de missie End of the Line zijn er geen missies meer dus het antwoord op jou vraag: neen.
Geplaatst: 3 augustus 200519 jaren comment_199658 In welke maand kwam GTA III voor de PS2 uit?? Ik denk dat je daarvoor beter in het GTA:III gedeelte kan zijn , gebruik de volgende keer ook de Edit-knop . @batt-ass-maddervakker Het kan zijn dat je Wang cars nog niet hebt gekocht. Als dat zo is kan je Cesar nog wel tegen komen. Bewerkt: 3 augustus 200519 jaren door Big Smoke
Geplaatst: 3 augustus 200519 jaren comment_199659 mischien kan je nog missie's van zero doen als ze niet gedaan zijn,batt ass Bewerkt: 3 augustus 200519 jaren door gtagangster
Geplaatst: 3 augustus 200519 jaren comment_199660 In welke maand kwam GTA III voor de PS2 uit?? Ik denk dat je daarvoor beter in het GTA:III gedeelte kan zijn , gebruik de volgende keer ook de Edit-knop . @batt-ass-maddervakker Het kan zijn dat je Wang cars nog niet hebt gekocht. Als dat zo is kan je Cesar nog wel tegen komen. wang cars heb je tog nodig voor de verhaallijn missies? of ben ik nou zo gek
Geplaatst: 3 augustus 200519 jaren comment_199665 In welke maand kwam GTA III voor de PS2 uit?? Ik denk dat je daarvoor beter in het GTA:III gedeelte kan zijn , gebruik de volgende keer ook de Edit-knop . @batt-ass-maddervakker Het kan zijn dat je Wang cars nog niet hebt gekocht. Als dat zo is kan je Cesar nog wel tegen komen. wang cars heb je tog nodig voor de verhaallijn missies? of ben ik nou zo gek nee,die heb je niet nodig voor storyline en ik kan het weten het heeft een halfjaar geduurt voordat ik die rijschool had gedaan
hallo,
ik wilde even weten of je de hoofdpersonen zoals sweet of cesar enz. nog kon zien na de missie End of the Line.
enzo jah wat moet je ervoor doen???