Geplaatst: 10 juli 200420 jaren comment_13848 Ik vindt het wel jammer dat het spel manhunt niet mag verkocht worden in nederland...maar toch heb ik hem hier zijn de reden waarom hij niet verkocht mag worden: Hier slaat hij iemand met een ijzeren honkbal knuppel zijn schedel in
Geplaatst: 11 juli 200420 jaren Auteur comment_14250 (bovenste screenys zelf gemaakt) ja krijg je als je geen host heb he kon alleen op freewebs zetten <_<
Geplaatst: 11 juli 200420 jaren comment_14252 héééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél traag mn pc deed er 5min over om hem te openen,maar voor de rest mooie site,heel mooie images 5 min.? Dan heb je ook een slome verbinding. Bij mij ging hij aardig normaal, hij was er in een paar seconden.
Geplaatst: 11 juli 200420 jaren Auteur comment_14256 héééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél traag mn pc deed er 5min over om hem te openen,maar voor de rest mooie site,heel mooie images 5 min.? Dan heb je ook een slome verbinding. Bij mij ging hij aardig normaal, hij was er in een paar seconden.
Geplaatst: 11 juli 200420 jaren comment_14277 héééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél traag mn pc deed er 5min over om hem te openen,maar voor de rest mooie site,heel mooie images 5 min.? Dan heb je ook een slome verbinding. Bij mij ging hij aardig normaal, hij was er in een paar seconden. idd ik heb de sloooooooomste verbinding van heel de benelux denk ik
Ik vindt het wel jammer dat het spel manhunt niet mag verkocht worden in nederland...maar toch heb ik hem hier zijn de reden waarom hij niet verkocht mag worden: Hier slaat hij iemand met een ijzeren honkbal knuppel zijn schedel in