Jump to content
Geplaatst:
comment_199833

Hey, ik heb nogal veel vragen over SA, en is het niet handig als ik al mijn vragen hier post? Hier alvast mijn eerste vraag:

Om 100% te krijgen moet je ook iets met je fototoestel doen, ik heb al bij de walktrough gekeken, en ik heb ook al de kaart gezien waar, maar ik snap niet echt wat de bedoeling is..

Featured Replies

Geplaatst:
comment_199844

Het zijn niet altijd mooie plekken hoor. Je moet in SF gewoon met je fototoestel foto's maken van pictogrammetjes met een camera erop. Deze kun je alleen zien door een camera. 's Nachts kun je ze ook nog een beetje vaag zien zonder camera, en dan geven ze een beetje geel licht.

Succes ermee! ;)

Geplaatst:
comment_199845

In San Fierro zitten 50 icoontjes verstopt. Deze zijn alleen te zien door de in-game camera. Het is de bedoeling deze allemaal te fotograferen.

In de walktrough op gtagames vindt je de locaties.

[\SPOILER]

EDIT: yordi & Fireman waren me voor.

Bewerkt: door Gunslinger

Geplaatst:
comment_199846
Het zijn niet altijd mooie plekken hoor. Je moet in SF gewoon met je fototoestel foto's maken van pictogrammetjes met een camera erop. Deze kun je alleen zien door een camera. 's Nachts kun je ze ook nog een beetje vaag zien zonder camera, en dan geven ze een beetje geel licht.

Succes ermee! ;)

Dat bedoelde ik met die haakjes er om heen dat ze niet echt mooi zijn

Geplaatst:
  • Auteur
comment_199957

Thnx, zal kijke of het lukt! :)

Nog een vraagje: Wat is een makkelijke manier om je weapon skill omhoog te krijgen? Als je iedereen die je ook maar een beetje irriteerd af gaat knallen kom je er niet zo snel, iemand handige manieren? Ik gebruik GEEN codes :)

Geplaatst:
comment_200246

Of je gaat naar de Ammu-Nation shooting range, daar gaat je skill ook behoorlijk snel van omhoog.

Let Op, Niet alle ammu-Nations hebben een shooting range! Er is er bijvoorbeeld een in het Market gebied.

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_209350

Die shooting range van Ammu-Nation is handig! :) Ik kan al met een gewone handgun er 2 in m'n handen hebben!! :)

Ik heb nog een vraagje, hoe kan je je spieren makkelijk omlaag krijgen? :) Nogmaals, GEEN CODES :t:puh:

Geplaatst:
comment_209354
Die shooting range van Ammu-Nation is handig! :) Ik kan al met een gewone handgun er 2 in m'n handen hebben!! :)

Ik heb nog een vraagje, hoe kan je je spieren makkelijk omlaag krijgen? :) Nogmaals, GEEN CODES :t:puh:

niet eten en weinig bewegen.

jowx :cya:

Geplaatst:
comment_209627
Ok, zal het proberen.  :)

Alweer een vraag *zucht*, dit lijkt het quiz-topic wel! :puh:

Wat is een Drive-By??

Een driveby is dat je vanuit de auto schiet met een machine pistol:

- SMG

- Tec-9

- Micro-SMG

Bewerkt: door Big Smoke

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.