- Reacties 68
- Bezichtigingen 6.8k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
VforV 3 posts
-
AmsterdamBoy 2 posts
-
Proximitus 2 posts
-
.Maze. 1 post
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Zoals jullie weten word dit al mijn 3e ''Wat vind je van........Topic.
Alleen nu gaat het niet over spellen en spel maker's.
Maar over spelconsole's.
Ook handhelds zitter erbij in het lijstje.
Mijn lijstje edit ik hier later bij.
Hier is mijn lijstje:
- Super Nintendo: Mijn allereerste Spelcomputer. Ik kreeg hem toen ik 8 jaar werd samen met het spel Mario. Ik heb heel veel plezier met deze computer gehad.
- Sega Megadrive: Volgens mij ooit 1 keer bij de buren gespeeld met het spel Sonic. Verder weet ik niks van deze Console.
- Atari 2600: Ik weet dat dit een hele oude Console is. Verder weet ik er niks over.
- Nintendo 64: Deze Console heb ik ooit gekregen met kerst samen met mijn Zusje. Ook veel plezier hebben we hier mee gehad.
- Nintendo GameQube: Nooit echt gespeeld. Het is een leuke spelcomputer voor kleine kinderen.
- Nintendo NES: Zegt me niks. Nooit op gespeeld dus.
- Game Boy: Deze heb ik zelf ook gehad. En ik nam hem overal mee naar toe. Wat was ik blij met dat ding toen.
- Game Boy Color: Nooit gehad. En nooit op gespeeld.
- Game Boy Advance: Zelfde als de Game Boy Color.
- Nintendo DS: Deze vond ik wel leuk toen ik hem in de winkel zag. Het is leuk om er voor 1 keer mee te spelen maar daar blijft het ook bij.
- Virtual Boy: Zegt me niks.
- Dreamcast: Ik ken hem van naam. Nooit op gespeeld verder.
- Atari Lynx: Zegt me ook helemaal niks.
- Sega Master System: Zegt me ook weer niks.
- Playstation 1: Deze wou ik altijd heel graag hebben. Maar ik kreeg hem nooit van mijn ouders. Ik speelde er altijd op bij vrienden. We hebben er nu zelf 1 ergens onder het stof liggen.
- Playstation 2: Dit is op het moment mijn lievelings Console. Ik heb er zelf 1 op mijn eigen kamer staan , en ik ben er echt super blij mee. Ik heb niks voor mijn PS2 moeten betalen. Ik kreeg hem gratis van mijn kennis. Ik ben echt verslaafd aan deze Computer geworden en ik kan niet meer zonder.
- X-Box: Op zich is er niks mis met de Grapichs en de spellen. Alleen ik ben gewoon geen X-Box Fan. Voor de rest is dit een goede Console.
- Sony PSP: Een heel leuk hebbedingetje is dit. Heel mooi beeld voor een handheld en mooie spellen erop. Alleen vind ik hem te prijzig.
- Nokia Ngage: Een kennis heeft gisteren deze Nokia gekocht en toen ik zag wat hij er allemaal mee kon doen stond ik er versteld van. Een prachtige telefoon met nog leuke spelletje's erop en nog redelijk mooi beeld ook.
- Playstation 3: Ja. Hier droom ik dus echt van. Ik kan echt niet wachten tot ik deze in mijn kamer ooit heb staan. Wat een beeld zeg. Super Console.
- X-Box360: Ook een hele mooie Console. alleen is de PS3 toch net iets beter. En zoals ik heb vermeld hier boven ben ik geen X-Box fan.