PrioX Geplaatst: 26 november 2018 Rapport Geplaatst: 26 november 2018 Dit topic is bestemd om je Xbox Live Gamertag of PlayStation Network ID achter te laten wanneer je bereid bent om samen Red Dead Online te spelen. De hoofdpost zal geregeld bijgewerkt worden om alle namen te verzamelen in een overzicht. Zoek je Posses om mee te spelen, dan kun je terecht in dit topic. Xbox Live: Spoiler Forumnaam: Xbox Live Gamertag: ... ... PlayStation Network: Spoiler Forumnaam: PlayStation Network ID: @Schumy7_Patriot Schumy7_Patriot @Pino1982 nWo_Terror_Freak Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 27 november 2018 Rapport Geplaatst: 27 november 2018 PSN= Schumy7_Patriot Zelfde als forum naam. Zoek je loyale spelers voor missies, je kan op me rekenen. [En nee ik schiet je niet dood na een heist op de spawn locatie] >>> Door PrioX: Toegevoegd! <<< Reageren
FlexxNL Geplaatst: 27 november 2018 Rapport Geplaatst: 27 november 2018 PSN Name = nWo_Terror_Freak. Tabellen Foutje ?? is op me laptop en telefoon allebij zo. Spoiler >>> Door PrioX: Toegevoegd! <<< Reageren
PrioX Geplaatst: 27 november 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2018 Ik heb de tabel nu wat smaller gemaakt. Misschien dat het nu is opgelost want ik zie namelijk geen fouten. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 27 november 2018 Rapport Geplaatst: 27 november 2018 16 minuten geleden, PrioX zei: Ik heb de tabel nu wat smaller gemaakt. Misschien dat het nu is opgelost want ik zie namelijk geen fouten. Zo is het inderdaad beter. Spoiler Reageren
JanPeop Geplaatst: 20 juni 2019 Rapport Geplaatst: 20 juni 2019 Ik ben op zoek naar rustige spelers voor in Red Dead Redemption. Mijn PSN is JanPeop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.