Jump to content
Geplaatst:
comment_2451725

Ik heb een hele hoop vragen dat ik niet weet waar ze allemaal stellen. Dus stel ik ze maar in 1 topic :)

Zo heb ik nog maar 1 opdracht : Javier Escuella redden in Blackwater maar ik heb over heel West-Elizabeth een dead or alive bounty gekregen door een andere uit de cel te halen in Strawberry.

Ook heb ik een vraag over de verkoop van mijn sigarette cards. Die kan je namelijk ook verkopen, maar ben je ze dan kwijt op je Compendium blad op Social Club? Waar je je behaalde resultaten ziet welke cards je al hebt.

En dan derde vraag is wanneer eindelijk ons kamp verhuist? Ik zit nog steeds vast in dat rot kamp waar je kan doneren (weet niet of dit je verhaal helpt) en waardoor ik nog steeds niet de woestijn kan bewonderen :(

Hoe krijg ik vooruitgang? 

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2451938
2 uur geleden, PrioX zei:

Geen grote spoiler, maar als iemand het antwoord niet wil weten: 

Inhoud verbergen

New Austin is pas in de Epiloog beschikbaar. Je moet dus eerst alle 6 de hoofdstukken spelen.

:-(  pff en in Online kan je ook al niet want daar ben je ook VERPLICHT verhaallijn te volgen.

Geplaatst:
comment_2451939
18 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

:-(  pff en in Online kan je ook al niet want daar ben je ook VERPLICHT verhaallijn te volgen.

Niet helemaal waar. Je moet iets van drie of vier missies doen en dan heb je het tutorial level voltooid. Het is ongeveer een uurtje werk om deze te voltooien. Hierna kun je gaan en staan waar je wilt en ben je niks verplicht. 

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2451945
17 minuten geleden, PrioX zei:

Niet helemaal waar. Je moet iets van drie of vier missies doen en dan heb je het tutorial level voltooid. Het is ongeveer een uurtje werk om deze te voltooien. Hierna kun je gaan en staan waar je wilt en ben je niks verplicht. 

Je bent VERPLICHT om met 4 totaal vreemde mensen te werken !!!! Ik haat dat zoiets met iemand iets doen doe je van haar noch pluim kent ! Bij GTA kon je nog solo een opdracht doen. Dit is net zelfde als dat facebook gedoe, je voegt toch ook geen mensen toe die je niet kent ?? (Allez ik toch niet)

Geplaatst:
comment_2451946
8 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Je bent VERPLICHT om met 4 totaal vreemde mensen te werken !!!! Ik haat dat zoiets met iemand iets doen doe je van haar noch pluim kent ! Bij GTA kon je nog solo een opdracht doen. Dit is net zelfde als dat facebook gedoe, je voegt toch ook geen mensen toe die je niet kent ?? (Allez ik toch niet)

Ja maar dat is eigenlijk maar eenmalig. Je moet dit drie of vier keer doen en dan ben je verlost van de verplichte missies. Ik snap niet helemaal wat het probleem is. Je kunt toch gewoon eventjes met iemand een missie spelen? Je vraag diegene toch niet mee uiteten? :7 

Je hebt er uiteindelijk alleen maar voordeel mee. 

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2451948
2 minuten geleden, PrioX zei:

Ja maar dat is eigenlijk maar eenmalig. Je moet dit drie of vier keer doen en dan ben je verlost van de verplichte missies. Ik snap niet helemaal wat het probleem is. Je kunt toch gewoon eventjes met iemand een missie spelen? Je vraag diegene toch niet mee uiteten? :7 

Je hebt er uiteindelijk alleen maar voordeel mee. 

:D:D:D:D het is maar EENMALIG.  Je moet dit DRIE OF VIER KEER DOEN   :D:D:D:D  

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2451982

Heb het al gehad van Online gezever :) zoals verwacht dus !!! Na de VERPLICHTE missie met 4 totaal wildvreemde gasten (zie hierboven) was het dus zoals ik vreesde als n GTA Online ! Waarom schieten ze naar hun eigen kompanen ??? Elkaar eventjes lekker dood maken is lol ? voor mij zijn dat ZIEKE geesten en als de jeugd zo is hou ik mijn hart vast voor als ze die ZIEKE geest gaan omzetten in het echte leven !!!!

Dan is er ook nog het kei irritante geluid van een of andere zot zijn headphone waar in geschreeuwd wordt in een vreemde taal anders dan Engels, Frans, Nederlands. En neen was ook niet Arabisch :) 

Kortom : Online de boom in voor mij !!! :) AMEN

Geplaatst:
comment_2452019
2 minuten geleden, PrioX zei:

Ik geloof trouwens dat deze wapens niet in Red Dead Online beschikbaar zijn. Je kunt ze alleen in de Story Mode vinden.

Jup.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.