Jump to content
Geplaatst:
comment_2452170

Een tijdje geleden heb ik water over mijn laptop laten vallen, doet het nog met wat handicaps... toetsenbord werkt maar deels. Nu heb ik overwogen om het toetsenbord te vervangen maar gezien de laptop al 4,5 jaar mee gaat en ik er niet zeker van kan zijn dat ik daarmee het probleem verhelp heb ik besloten toch maar op zoek te gaan naar een nieuwe. Kwam bij een MacBook in eerste instantie uit, ik weet wat ik ervoor terug krijg. Ik zoek een laptop die vooral een lange batterijduur heeft, liefst over SSD beschikt, tussen de 13 en 15 inch is en niet al te zwaar is. En dat voor een schappelijke prijs. €1400 voor een MacBook Pro vind ik te duur en die 130 euro minder voor een Air vind ik iets te veel van het goede momenteel. Ik ben zelf trouwens ook een persoon die gebruik maakt van een externe muis dus meerdere USB poorten (en een VGA/HDMI) aansluiting is wenselijk, geen must. 

Budget: Max €700 (Zoek gerust ook iets dat bv rond de 400 zit)

Doel: Studentenwerk, voornamelijk veel Office, RStudio, SPSS en internetten

Merk pc of samengesteld: Geen voorkeur

SSD, ja of nee?: Ja

Besturingssysteem: Windows, al ik zie tegenwoordig ook veel Chromebook (?)

Het punt is dat ik de laptop markt heel ondoorzichtig vind dus ik hoor graag wat ervaringen. 

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2459097
20 uur geleden, Big Boss zei:

Hangt af van de studie. Voor IT, grafisch design of statistiek ga je al gauw iets krachtiger nodig hebben dan voor een studie als psychologie o.i.d.

Ja dat is een goed punt! Hij gaat wiskunde studeren

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.