Rockstar Games geeft ons nu al jaren wat wekelijkse bonussen en kortingen voor GTA Online. Soms zijn ze super handig, zo vlak voor een grote update, en de andere keer hoef je er niet naar om te kijken.
Ikzelf maak er vrijwel nooit gebruik van. Niet alleen omdat ik GTA Online al tijden niet meer actief speel. Maar ook omdat ik er de toegevoegde waarde vaak niet van inzie. De bonussen zijn vaak actief op onderdelen die ik nauwelijks gebruik of speel. Ik log eigenlijk alleen in wanneer ik weet dat er iets gratis te halen is (Jup, ik ben er zo een... ).
Maak jij vaak gebruik van de wekelijkse bonussen en kortingen?
Rockstar Games geeft ons nu al jaren wat wekelijkse bonussen en kortingen voor GTA Online. Soms zijn ze super handig, zo vlak voor een grote update, en de andere keer hoef je er niet naar om te kijken.
Ikzelf maak er vrijwel nooit gebruik van. Niet alleen omdat ik GTA Online al tijden niet meer actief speel. Maar ook omdat ik er de toegevoegde waarde vaak niet van inzie. De bonussen zijn vaak actief op onderdelen die ik nauwelijks gebruik of speel. Ik log eigenlijk alleen in wanneer ik weet dat er iets gratis te halen is (Jup, ik ben er zo een...
).
Maak jij vaak gebruik van de wekelijkse bonussen en kortingen?