Jump to content
Posted
comment_2458724

Weet er iemand waar je Madam Nazar op je map kan terug vinden ? Ik zie dat je deze week 3 juwelen moet zoeken maar als je Madam Nazar niet kan zien kan je toch ook de locatie van de regio niet vinden? Is toch onmogelijk om elke millimeter van je map naar een juweel te zoeken? Ik heb geen enkele aanwijzing van niets van de collector zoektochten.

Featured Replies

• 3 weeks later...
  • Author
comment_2458924

Ik kijk regelmatig op die website om de locatie van Madame Nazar, maar tot nu heb ik ze nog maar 2x tegengekomen. Verschijnt ze enkel als je iets volbracht hebt? Want ik heb dringend weer wat locatiemappen nodig van haar :) 

comment_2458925
3 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Verschijnt ze enkel als je iets volbracht hebt?

Nee, je zou haar altijd moeten kunnen vinden. Kijk je wel naar de meest recente post in dat topic? Vandaag zou ze op volgende locatie moeten zijn:

• Author
comment_2458927
4 minuten geleden, Platypus zei:

Nee, je zou haar altijd moeten kunnen vinden. Kijk je wel naar de meest recente post in dat topic? Vandaag zou ze op volgende locatie moeten zijn:

Ja en niets. Maar op je map bij het spel zou je ze toch ook moeten terugvinden? Je hebt je lijst waar alles te vinden is (Saloons, butcher, fast travel, en ook enkele personen) daar zou je toch ook haar moeten zien?

comment_2458928
1 minuut geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

daar zou je toch ook haar moeten zien?

Nee, R* heeft ervoor gezorgd dat ze verborgen is op de map waardoor je op zoek moet gaan naar haar. Van zodra je in haar buurt bent (en haar muziek dus hoort), verschijnt ze wel op de map tot ze haar locatie wijzigt.

• Author
comment_2458930
22 minuten geleden, Platypus zei:

Nee, R* heeft ervoor gezorgd dat ze verborgen is op de map waardoor je op zoek moet gaan naar haar. Van zodra je in haar buurt bent (en haar muziek dus hoort), verschijnt ze wel op de map tot ze haar locatie wijzigt.

ok dank je. straks nog eens zoeken op die plaats