Hallo tot nu was ik enkel bezig met Collector en heb me al goed geamuseerd door kaarten te zoeken, planten, munten, eieren, alcohol dranken, enz.... en die dan aan Madam Nazar verkopen. Geweldige sessie
Maar nu heb ik mezelf een kamp aangeschaft en trader geworden, teleurgesteld ! Je moet steeds zorgen dat Cripps (diene zwerverclochards) zijn materiaal krijgt of het gaat meteen naar rood, en als je een kar moet leveren krijg je te doen met schietende rovers pff weer dus schietspel !
Ik wil terug naar enkel collector, maar hoe krijg ik mijn kamp en trader nu weg? Door tijdje er niets mee te doen? Want heb al eens mijn kamp kunnen wegkrijgen door een maand te negeren.
Hallo tot nu was ik enkel bezig met Collector en heb me al goed geamuseerd door kaarten te zoeken, planten, munten, eieren, alcohol dranken, enz.... en die dan aan Madam Nazar verkopen. Geweldige sessie
Maar nu heb ik mezelf een kamp aangeschaft en trader geworden,
teleurgesteld ! Je moet steeds zorgen dat Cripps (diene zwerverclochards) zijn materiaal krijgt of het gaat meteen naar rood, en als je een kar moet leveren krijg je te doen met schietende rovers
pff weer dus schietspel !
Ik wil terug naar enkel collector, maar hoe krijg ik mijn kamp en trader nu weg? Door tijdje er niets mee te doen? Want heb al eens mijn kamp kunnen wegkrijgen door een maand te negeren.