Voor de lezer zal ik het probleem kort uitleggen: ik heb verschillende voertuigen gedownload in vehicles.rpf. sommige met els, sommige niet. ik weet zeker dat ik de els files en de car files juist geinstalleerd heb maar als ik al de lichten wil aanzitten moet ik eerst op e drukken(standaard knop van gta v vgm) daarna kan ik op j drukken. als ik R ingedrukt houd word de sirene ook niet afgespeeld(normaal zolang je hem ingedrukt houd) maar kom ik in cinematic mode. de sirenes doen het, ook al is het niet met standaard 1,2,3 maar met j(dan krijg ik 1) en als ik dan e ingedrukt houd krijg ik de horn of sirene 2. als ik na e op j druk krijg ik wel de sirene maar alleen de achterlichten doen het. (dit is wat ik geprobeerd heb: ASI loader en OPEN asi opnieuw geinstalleerd, en scripthookdotnet opnieuw geinstalleerd) dit krijg ik bij alle voertuigen en niet alleen 1. ook zijn bij sommige voertuigen de kleuren raar gegaan (wit naar grijs, blauw naar rood enz) kan iemand mij helpen?? naast dat heb ik de vraag hoe je de waarschuwingslichten aanzet(met welke knop )
Voor de lezer zal ik het probleem kort uitleggen: ik heb verschillende voertuigen gedownload in vehicles.rpf. sommige met els, sommige niet. ik weet zeker dat ik de els files en de car files juist geinstalleerd heb maar als ik al de lichten wil aanzitten moet ik eerst op e drukken(standaard knop van gta v vgm) daarna kan ik op j drukken. als ik R ingedrukt houd word de sirene ook niet afgespeeld(normaal zolang je hem ingedrukt houd) maar kom ik in cinematic mode. de sirenes doen het, ook al is het niet met standaard 1,2,3 maar met j(dan krijg ik 1) en als ik dan e ingedrukt houd krijg ik de horn of sirene 2. als ik na e op j druk krijg ik wel de sirene maar alleen de achterlichten doen het. (dit is wat ik geprobeerd heb: ASI loader en OPEN asi opnieuw geinstalleerd, en scripthookdotnet opnieuw geinstalleerd) dit krijg ik bij alle voertuigen en niet alleen 1. ook zijn bij sommige voertuigen de kleuren raar gegaan (wit naar grijs, blauw naar rood enz) kan iemand mij helpen?? naast dat heb ik de vraag hoe je de waarschuwingslichten aanzet(met welke knop
)