Nu RDD op Steam in de aanbieding is, kom ik toch weer in de verleiding. Maar is het een goed idee? Is het spel de moeite waard? En dan ook de online wereld?
En als ik het dan toch zou kopen, zijn de extra's de moeite waard?
Citaat
De Red Dead Redemption 2: Special Edition bevat exclusieve content voor Story Mode, waaronder een bankoverval-missie en schuilplaats voor je bende, een zwartgevlekt volbloedpaard, talismannen en medailles als gameplay-bonussen, de outfit Nuevo Paraiso Gunslinger, gameboosts, cashbonussen en kortingen, en gratis toegang tot extra wapens.
Citaat
De Red Dead Redemption 2: Ultimate Edition bevat alle Story Mode-content van de Special Edition, plus extra online content, waaronder bonus-outfits voor je online personage, rangbonussen, een donkerbruin volbloedpaard en gratis toegang tot het Survivor Camp-thema.
Plus gratis toegang tot extra wapens online.
Met andere woorden, zit hier iets in dat ik niet op een andere manier in het spel kan verkrijgen, waar ik ook echt iets aan heb (ik geef weinig om outfits).
Nu RDD op Steam in de aanbieding is, kom ik toch weer in de verleiding. Maar is het een goed idee? Is het spel de moeite waard? En dan ook de online wereld?
En als ik het dan toch zou kopen, zijn de extra's de moeite waard?
Met andere woorden, zit hier iets in dat ik niet op een andere manier in het spel kan verkrijgen, waar ik ook echt iets aan heb (ik geef weinig om outfits).