Jump to content
Posted
comment_2460488

 

 

gallery_1_164_681055.jpg

 

Enkele jaren geleden heeft Rockstar Games L.A. Noire: The VR Case Files uitgebracht, een heruitgave van L.A. Noire die speciaal gemaakt was voor virtual reality. De studio achter dit succes was Video Games Deluxe, een team in Sydney. Recent heeft deze studio via hun LinkedIn-profiel bekendgemaakt dat ze inmiddels aan een nieuw project voor Rockstar Games werken. We hebben het over een open wereld VR-spel. 

 

De studio is nog opzoek naar nieuwe medewerkers om te helpen bij dit nieuwe project. Dus in hoeverre dit spel al gereed is weten we niet. Als we aan een open wereld spel van Rockstar denken gaat onze gedachte natuurlijk meteen naar GTA. Maar of dit een nieuw spel wordt in een bestaande serie, of iets compleet nieuws, is ook nog niet bekend. Later ongetwijfeld meer over dit nieuwe project! 

 

Bron: Video Games Deluxe

gallery_1_164_164149.jpg

Featured Replies

comment_2460508

Hoe is VR eigenlijk? Moet je dan zo een VR ding op je kop hebben en rondlopen in de kamer?

R* schiet hiermee zichzelf in de voet mocht dit waar zijn want niet veel mensen kunnen VR aan i.v.m. motion sickness.

 

En oh ja, mensen met verminderde gezichtsvermogen is het echt met oppassen geblazen. Er zijn namelijk gevallen waarbij mensen hun gezichtsvermogen verergerd zijn.

Edited by SilverRST

comment_2460511
5 uur geleden, SilverRST zei:

Hoe is VR eigenlijk? Moet je dan zo een VR ding op je kop hebben en rondlopen in de kamer?

R* schiet hiermee zichzelf in de voet mocht dit waar zijn want niet veel mensen kunnen VR aan i.v.m. motion sickness.

 

En oh ja, mensen met verminderde gezichtsvermogen is het echt met oppassen geblazen. Er zijn namelijk gevallen waarbij mensen hun gezichtsvermogen verergerd zijn.

ja maar die zitten er ook langer op dan het aangeraden word. 

comment_2460516
Op 8-7-2020 om 19:23, SilverRST zei:

Hoe is VR eigenlijk? Moet je dan zo een VR ding op je kop hebben en rondlopen in de kamer?

R* schiet hiermee zichzelf in de voet mocht dit waar zijn want niet veel mensen kunnen VR aan i.v.m. motion sickness.

Half Life: Alyx is volgens mij wel een aardig succes. Ze hadden daar ook verschillende manieren om voort te bewegen, ook zonder dat je daarvoor in werkelijkheid hoeft te lopen. Je kan bijvoorbeeld net als bij normale spellen met een stick lopen of juist jumps maken door je nieuwe positie een meter verderop aan te geven waar je dan naartoe teleporteert.

 

Sowieso raad ik aan op VR rustig op te bouwen in dit geval. Ik heb mij de laatste tijd verdiept in VR voor race games en daarvoor wordt ook gezegd dat je niet moet verwachten om het meteen uren achter elkaar te kunnen spelen, maar je kan het dan wel opbouwen qua tijd.

comment_2460517

Als het iets met auto's wordt dan vind ik wel dat ze moeite moeten doen om de binnen- en buitenspiegels ook echt te laten werken. Al weet ik niet of dat ook al technisch haalbaar is. In GTA V heb je uiteraard ook een first person view maar daar werken de spiegels dus niet.

  • Author
comment_2460519
3 uur geleden, Thundercover zei:

Sowieso raad ik aan op VR rustig op te bouwen in dit geval. Ik heb mij de laatste tijd verdiept in VR voor race games en daarvoor wordt ook gezegd dat je niet moet verwachten om het meteen uren achter elkaar te kunnen spelen, maar je kan het dan wel opbouwen qua tijd.

Dit kan ik beamen. Ik heb sinds april een VR-bril en ik merk aan mezelf dat ik nog altijd geen uren achter elkaar kan spelen. Het continu moeten staan en bewegen, het gewicht van de bril zelf, en natuurlijk het gevoel van ''afzondering'', zorgen ervoor dat ik eerder stop dan wanneer ik bijvoorbeeld normaal achter m'n console zit. Na een goed uurtje moet ik ermee stoppen. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.