Geplaatst: 5 augustus 200519 jaren comment_201318 Ik heb die g-unit paintjob gedownload en geinstal, maar ik kan geen slamvan vinden . Dus weet iemand waar hij ongeveer rijd en naar welke garage je toe moet als je die slamvan hebt.
Geplaatst: 5 augustus 200519 jaren comment_201320 Ik heb die g-unit paintjob gedownload en geinstal, maar ik kan geen slamvan vinden . Dus weet iemand waar hij ongeveer rijd en naar welke garage je toe moet als je die slamvan hebt. Hier staat hij als je hem voor de export nodig hebt . De Slamvan rijd vaak rond in de buurt van Millies huis. In het centrum van LS kan je hem ook nog wel is zien/vinden. Bewerkt: 5 augustus 200519 jaren door Big Smoke
Geplaatst: 5 augustus 200519 jaren comment_201325 Hij rijd overal eigenlijk. Gisteren zag ik er 1 midden in San fiero rijden. In Los Santos zie ik ze ook van en in Las Venturas ook. Alleen op het platteland zie ik ze nooit. Bij de dorpjes enz.
Geplaatst: 5 augustus 200519 jaren comment_201408 Er is vast een Mod dat je een G-unit paintjob kan laten doen, dus op je auto g-unit laten spuiten, denk ik hij is Hier te vinden. Bewerkt: 5 augustus 200519 jaren door BoterBal
Geplaatst: 5 augustus 200519 jaren Auteur comment_201444 Het is gelukt :'D . Nu heb ik nog een vraagje kan ik auto's van vice city ook in san andreas zetten, zo ja hoe dan?
Geplaatst: 5 augustus 200519 jaren comment_201448 Voor die vraag kan je het beste in het Modding Forum zijn. Daar zullen waarschijnlijk meer mensen het antwoord weten .
Ik heb die g-unit paintjob gedownload en geinstal, maar ik kan geen slamvan vinden
. Dus weet iemand waar hij ongeveer rijd en naar welke garage je toe moet als je die slamvan hebt.