Geplaatst: 5 augustus 200519 jaren comment_201521 Kan iemand mij uitleggen, hoe ik zo een mooie map krijg, als de map van GTI. Ik heb al veel geprobeerd maar ik krijg hem echt niet zo mooi, kan iemand mij helpen??
Geplaatst: 5 augustus 200519 jaren comment_201549 Ja tuurlijk weet ik dat :'D Maar is niet makkelijk als je hem op VC wilt. Download de IMG tool doe dan open GTA3.img in de models folder van vc. Dan zie je staan Radar01. Daar begint de map. Doe export en dan bewerk hem met Paint. Mss doet iemand anders het anders
Geplaatst: 5 augustus 200519 jaren Auteur comment_201554 Maar ik heb alles weggedaan, zodat ik alleen nog water heb, en nu wil ik in 3D studio max 7 of zo een mooie map maken. Kan iemand meschien een mooie map voor mij maken?
Geplaatst: 5 augustus 200519 jaren comment_201560 Maar ik heb alles weggedaan, zodat ik alleen nog water heb, en nu wil ik in 3D studio max 7 of zo een mooie map maken. Kan iemand meschien een mooie map voor mij maken? Hier heeft Tim een mooie tutorial over gemaakt . http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=12860 Nu kan je het zelf vast ook wel :'D @Synchro, Hij bedoelde niet wat je op de radar ziet maar de grond zelf waar je op loopt Bewerkt: 5 augustus 200519 jaren door snorege
Kan iemand mij uitleggen, hoe ik zo een mooie map krijg, als de map van GTI. Ik heb al veel geprobeerd maar ik krijg hem echt niet zo mooi, kan iemand mij helpen??