Geplaatst: 5 augustus 200519 jaren comment_201530 je mag hier screens plaatsen met je hoogste score, bijv. van score's met basketbal of met een minigame. die van mij komt nog. ik maak een screen van mijn stats en dan basketbal score: me hoogste is 50 ghehehe :'D greetz C.J. p.s. als je je screen van score's in home made screens moet zetten dan mag er een slotje op maar geef me alsjeblieft geen waarschuwing. Bewerkt: 5 augustus 200519 jaren door C.J.
Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202278 Kan je scoren halen met basketball? ja dat kan! als je op een basketbal veldje staat, (dus echt zo'n speciaal basketbal veld anders werkt het niet) op de missie knop drukt (op ps2 R3) dan start je een soort competitie waarin je van verschillende afstanden en posities moet scoren. veel plezier! jowx
Geplaatst: 11 augustus 200519 jaren comment_206046 Oh ja, LOL, was ik helemaal vergeten, ik zat de hele tijd bij Sweat enzo, in the hood dat veldje te denken, als je geleik die bal oppakt.
je mag hier screens plaatsen met je hoogste score, bijv. van score's met basketbal of met een minigame.
die van mij komt nog.
ik maak een screen van mijn stats en dan basketbal score:
me hoogste is 50 ghehehe :'D
greetz
C.J.
p.s.
als je je screen van score's in home made screens moet zetten dan mag er een slotje op maar geef me alsjeblieft geen waarschuwing.
Bewerkt: door C.J.