Jump to content
Geplaatst:
comment_201779

Ik heb een map gemaakt met 3d Studio max 7, nu wil ik hem in moomapper plaatsen, dus ik neem eerst de coördinaten van tommy dacht ik dan weet ik waar ik het landje moet zetten, dan zet ik het land in moomapper, ik kijk naar de goede coördinaten save. en voila, maar als ik vc opstart ZIE IK MIJN LANDJE NERGENS :?:?:? hoe komt dat??

edit: tommy komt neer op deze coördinaten 80.000, -849.800, 5.711

en in moomapper staat mijn landje op deze Coördinaten 80.9655, -849.908, 5

dan moet hij daar toch op komen normaal he?? want ik heb mijn vc gestript zodat er alleen water is, maar daar moet het landje komen maar het komt niet

:?:? kan iemand mij helpen??

Bewerkt: door Jente

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_201947

Ik heb de z-coördinaat verhoogt, maar hij komt nog niet, ik heb de coördinaten nu allebij hetzelfde gezet, (waar mijn land moet staan, en tommy) maar nog niks :N:-( ??

Edit: zo staan mijn coördinaten in moomapper LINK

Bewerkt: door Jente

Geplaatst:
comment_202118
Ik heb de z-coördinaat verhoogt, maar hij komt nog niet, ik heb de coördinaten nu allebij hetzelfde gezet, (waar mijn land moet staan, en tommy) maar nog niks :N:-( ??

Edit: zo staan mijn coördinaten in moomapper LINK

Ik zou er in ieder geval voor zorgen, dat voor een eerste test, de coordinaten van tommy iets als 10.0 hoger liggen (in Z-as dus) dan je land. Dan zal tommy omlaagvallen tot hij bij je land is.

Heb je wel een verwijsing naar je nieuwe IPL en IDE file opgenomen in GTA_VC.dat ?

Je ziet tommy dus gewoon in het water vallen, of zie je hem eindeloos vallen als je VC opstart ?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_202217

mijn, grond staat iets lager dan tommy, en ik heb dit ingevoegd in gta_vc.dat heb ik alleen dit in gevuld----> COLFILE 0 DATA\MAPS\GROND\GROND.COL moet er nog iets??

edit: mijn tommy valt gewoon in het water en verdrinkt dan

Bewerkt: door Jente

Geplaatst:
comment_202291

hoi , ik ben nieuweling hier

maar ook collega van Jente , jente en ik werken samen aan de mod

Ik heb dit als GTA_VC.Dat

#
# Load IDEs first, then the models and after that the IPLs
#

# everything is loaded on a per directory basis and in alphabetical order
# to improve the speed of loading

#
# Object types
#
IDE DATA\MAPS\generic.IDE
IDE DATA\MAPS\GROND\grond.IDE
IDE DATA\MAPS\GROND\grond.IDE
SPLASH loadsc2



#collision data
COLFILE 0 MODELS\COLL\GENERIC.COL
COLFILE 0 DATA\MAPS\GROND\GROND.COL

# have to load map.zon before any of the IPLs
IPL DATA\MAP.ZON
IPL DATA\NAVIG.ZON
IPL DATA\INFO.ZON

#
# Scene information
#


SPLASH loadsc3


IPL DATA\MAPS\cull.ipl
IPL DATA\occlu.ipl
IPL DATA\MAPS\GROND\grond.ipl

#
#  Interiors
#
SPLASH loadsc4

de mappen kloppen , maar ik zie het object nog niet....heb op verschillende hoogtes getest , en ik val er niet op , en met ultimate trainer v2 van lith joe's jetpack functio vlieg ik er ook niet door , ik ben oneindig hoog gegaan , en er is gewoon niets!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_202296

En ik heb deze

#
# Load IDEs first, then the models and after that the IPLs
#

# everything is loaded on a per directory basis and in alphabetical order
# to improve the speed of loading

#
# Object types
#
IDE DATA\MAPS\generic.IDE
IDE data\maps\grond\grond.ide


SPLASH loadsc2



#collision data
COLFILE 0 MODELS\COLL\GENERIC.COL
COLFILE 0 DATA\MAPS\GROND\GROND.COL


# have to load map.zon before any of the IPLs
IPL DATA\MAP.ZON
IPL DATA\NAVIG.ZON
IPL DATA\INFO.ZON

#
# Scene information
#


SPLASH loadsc3

IPL data\maps\grond\grond.ipl
IPL DATA\MAPS\cull.ipl
IPL DATA\occlu.ipl



#
#  Interiors
#
SPLASH loadsc4

kdenk dat het dezelfde is maar wat scheelt er dan mee??

Geplaatst:
comment_202537

Nee de draw distance (LOD was het niet?) staat op 300...

En hoe bedoel je met de IDE en IPL te laten zien??

EDIT : Big news (voor mij dan toch ) mijn object staat in Cie City :D alleen kan je het niet zien..... :-(:N

het is er wel, je kunt erop rondlopen enzo , maar je ziet het niet....

aan de txd ligt het niet want daar is niets mis mee ,

Bewerkt: door crappyshitdude

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.