Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202117 Hallo Ik heb een nieuwe glitch gevonden. Als je 3 of meer sterren hebt moet je een pizza-stack of een burgershot ingaan. Dan knal je wat mensen neer. Ga even de keuken in en dan weer eruit. Zodat er wat politie mensen staan. Maar zo kunnen ze je niets doen. Ze gaan bang zitten knielen en je kunt ze ook onder schot houden!!! Je hebt er eigenlijk niet zo veel aan. Maar is wel leuk.
Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202119 HalloIk heb een nieuwe glitch gevonden. Als je 3 of meer sterren hebt moet je een pizza-stack of een burgershot ingaan. Dan knal je wat mensen neer. Ga even de keuken in en dan weer eruit. Zodat er wat politie mensen staan. Maar zo kunnen ze je niets doen. Ze gaan bang zitten knielen en je kunt ze ook onder schot houden!!! Je hebt er eigenlijk niet zo veel aan. Maar is wel leuk. hey dit was geloof ik al bekend maar toch goed gevonden ik heb het een keer eerder gedaan en het is idd wel lollig maar daar blijft het bij jowx Bewerkt: 6 augustus 200519 jaren door jowx
Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202125 Post je Glitches en/of Bugs in het vervolg in dit topic.
Hallo
Ik heb een nieuwe glitch gevonden. Als je 3 of meer sterren
hebt moet je een pizza-stack of een burgershot ingaan.
Dan knal je wat mensen neer. Ga even de keuken in en
dan weer eruit. Zodat er wat politie mensen staan. Maar
zo kunnen ze je niets doen. Ze gaan bang zitten knielen en
je kunt ze ook onder schot houden!!!
Je hebt er eigenlijk
niet zo veel aan. Maar is wel leuk.