Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_202259

Kijk is hier.. ;)

Ja, je kan doen ook ergens anders inbreken. Je moet tussen 20:00 en 6:00 De Boxville pakken en de missie starten. Rij dan naar een huis toe waar een geel pijtlje in staat. De rest wijst zichzelf wel denk ik ;) .

Edit: @ Jowx :D

Bewerkt: door Big Smoke

Geplaatst:
comment_202262
heej mensen ik heb een vraag als je de missie hebt gehad dat je in moet breken en van die dozen in de bus moet smijten....waar staat dan die bus...? dan kan je tog ergens anders in breken?

die staat aan de overkant van de gym in los santos(west zijde), je kan vanaf 20:00 met inbreken beginnen in huizen met een gele pijl ervoor.

ik hoop dat je er wat aan hebt!

jowx :cya:

Edit: of je kijkt natuurlijk op de kaart van Big Smoke die weer sneller dan mij was _O_

Bewerkt: door jowx

Geplaatst:
comment_203618

nog een vraagje over die inbraken:

ik vind de bus wel om de inbraken te doen, maar de huizen waar ik kan inbreken vind ik niet...

is dit alleen in een bepaalde wijk ofzo?

greetz

Geplaatst:
comment_206087

kheb nog nooit gedaan ---> verdient da veel want kzen geen cheater en heb vaak nooit veel geld, dus als het veel verdient kan ik wel eens doen :D.

grtz.

Geplaatst:
comment_206210

Je moet ook opletten of er in het huis licht brand, dan zijn die mensen nog wakker. Ik had een keer iets grappigs: Ik brak zo bij zo'n huis in en toen ik binnen was, zaten er een stuk of 5 Ballards :D.

EDIT: 300 Post

Bewerkt: door Freestyle

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.