Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202258 heej mensen ik heb een vraag als je de missie hebt gehad dat je in moet breken en van die dozen in de bus moet smijten....waar staat dan die bus...? dan kan je tog ergens anders in breken?
Geplaatst: 24 augustus 200519 jaren comment_216569 TIP: Die huizen rond the hood zijn lekker . Waar is The Hood???
Geplaatst: 24 augustus 200519 jaren comment_216574 Grove Street, waar The Johnson House ook staat etc.
Geplaatst: 25 augustus 200519 jaren comment_216987 kheb nog nooit gedaan ---> verdient da veel want kzen geen cheater en heb vaak nooit veel geld, dus als het veel verdient kan ik wel eens doen .grtz. je verdient 40 of 60 dollar per stuk (weet het niet echt zeker) dat je steelt
Geplaatst: 25 augustus 200519 jaren comment_216991 ik kan die busding nooit vinden ook niet op dat kaartje zal t binnekort wel weer proberen, staat die bus er op bepaalde tijden of altijd?
Geplaatst: 25 augustus 200519 jaren comment_217004 ik kan die busding nooit vinden ook niet op dat kaartje zal t binnekort wel weer proberen, staat die bus er op bepaalde tijden of altijd? Na de missie Home Invasion zou hij moeten staan op de locaties van de WT.
Geplaatst: 27 augustus 200519 jaren comment_218124 kheb nog nooit gedaan ---> verdient da veel want kzen geen cheater en heb vaak nooit veel geld, dus als het veel verdient kan ik wel eens doen .grtz. als je nooit veel geld hebt gehad moet je eens gaan gokken ik heb daar ongeveer zoon 8 miljoen mee verdient haha mischien een tip
heej mensen ik heb een vraag als je de missie hebt gehad dat je in moet breken en van die dozen in de bus moet smijten....waar staat dan die bus...? dan kan je tog ergens anders in breken?