Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202549 ik heb een save game van iemand gekrege en dat is op slot 1 maar mijn eigen game is ook op slot 1 wie weet hoe ik dat moet vernadere??????
Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202553 ik heb een save game van iemand gekrege en dat is op slot 1 maar mijn eigen game is ook op slot 1 wie weet hoe ik dat moet vernadere?????? wat kan je doen: -Je kan je savegame op slot 1 openen en save daarna opnieuw op een ander slot bijv. slot 8. Dan download je de savegame en zet je hem op slot 1. Nu heb je beide savegames nog .
Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202678 of je verandert de 1 van de nieuwe savegame in een 2, door de file te renamen... dan gewon in die map plakken en klaar voorbeeld: naam savegame file 1: GTASAsf1.b verander de 1 in een 2 ofzo: GTASAsf2.b plak hem in dezelfde map als de andere savegames, start het spel en hij staat op file 2 Bewerkt: 6 augustus 200519 jaren door Friemel
ik heb een save game van iemand gekrege en dat is op slot 1 maar mijn eigen game is ook op slot 1 wie weet hoe ik dat moet vernadere??????