Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202677 hallo, ik ben nieuw ik heb een paar keer geprobeert een auto te veranderen, dat is allemaal gexporteerd naar .dff maar als ik het spel ga spelen blokkeert ie als ik die auto tegen kom wat doe ik fout, doe ik hem verkeert exporteren naar .dff, of wat anders, kheb van alles geprobeert maar lukte allemaal niet ik werk in 3ds max 7 Bewerkt: 6 augustus 200519 jaren door Vincent1988
Geplaatst: 7 augustus 200519 jaren comment_202737 Het is niet makkelijk om een wagen goed aan te passen, hij crasht dan heel erg vaak. Misschien heeft het met Dummy's te maken, maar ik heb hier verder geen verstand van.
Geplaatst: 7 augustus 200519 jaren Auteur comment_202755 ook als ik bijvoorbeeld: de wielen+dummie een stukje naar buiten of naar binnen plaats blokkeert het spel ook al
hallo, ik ben nieuw
ik heb een paar keer geprobeert een auto te veranderen, dat is allemaal gexporteerd naar .dff
maar als ik het spel ga spelen blokkeert ie als ik die auto tegen kom
wat doe ik fout, doe ik hem verkeert exporteren naar .dff, of wat anders, kheb van alles geprobeert maar lukte allemaal niet
ik werk in 3ds max 7
Bewerkt: door Vincent1988