Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202718 hallo, ik zou graag leren modden . mijn enige probleem is dat ik gta sa niet heb of gta vc . weet er iemand waar je dit kunt downloaden ? heb hem wel op ps2 . als ik gta sa dan heb wil ik dan een team maken en zo samen te kunnen modden . groetjes RuB
Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202720 kopen voor pc is makkelijkere manier en als je de regels leest mag je geen andere site hier neerzetten dus kan je hoogstwaarschijnlijk niet geholpen worden voor de vraag waar download ik het
Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202723 Loop de bartsmit binnen. Wel een erg luie vraag. 50 euro
Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren Auteur comment_202724 ik ga hem niet kopen vindt dat wel niet goedkoop . maar toch bedankt
Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren Auteur comment_202725 kan er nu ik hier toch bezig ben . een link sturen om sketchup ofzo te downloaden
Geplaatst: 7 augustus 200519 jaren comment_202736 Typ maar eens bij Google in: Sketchup download, dan kom je wel op de site van Sketchup. *Gebruik je de volgende keer aub het EDIT knopje in plaats van dat je een nieuw bericht post.
hallo,
ik zou graag leren modden .
mijn enige probleem is dat ik gta sa niet heb of gta vc .
weet er iemand waar je dit kunt downloaden ?
heb hem wel op ps2 .
als ik gta sa dan heb wil ik dan een team maken en zo samen te kunnen modden
.
groetjes RuB