Jump to content

Wat is, volgens jou, de leukste plaats? 40 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is, volgens jou, de leukste plaats?

• Los Santos
      17
    • Badlands
      3
    • San Fierro
      12
    • Desert
      9
    • (viva) Las Venturas
      14

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_202983

Ik dacht dat alleen moderaters polls mochten openen maaruh B.T .W ik vind de desert het leukst want daar kun je stuntel crossen vrij vliegen met je plane zonder die hoge gebouwen! en een mooi uitzicht!

• 1 year later...
Geplaatst:
comment_542731

Jongens, stop alsjeblieft met het bumpen van dit soort oude topics. De laatste post was van augustus 2005. Ik heb reeds een PM verzonden naar cheizz maar het is handig als ook alle andere posters er even een beetje op letten en niet ook direct erachter aan gaan posten.....

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_553201

Ja, het is gewoon een geweldige stad, San Fierro. Mijn soort tweede huis. Ik ben eigenlijk altijd daar, ga er alleen weg als ik op een zogenaamde 'missie' ben, of als ik een wagen daarbuiten moet halen, of voor een bommenwinkel

Geplaatst:
comment_553364

Las Venturas, daar kun je lekker crossen over the strip, je word niet aangevallen door een of andere gang, en je kunt er lekker gokken :*D En op the Strip spawnen lekker veel voetgangers, zo kun je ff je eigen rampage houden en je ranking omhoog werken :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.