Geplaatst: 7 augustus 200519 jaren comment_203074 er staat zo Getting Started ~~~~~~~~~~~~~~~ Open (or create) games.cfg and enter up to 4 paths to your GTA games (WITHOUT trailing backslashes!). Only the first four lines are checked, there must be one path per line, comments are not allowed. When the program is running, you can access the game maps by pressing F1 to F4. ik snap het niet,kan iemand GOEDE uitleg geven alvast bedankt
Geplaatst: 7 augustus 200519 jaren comment_203093 Met kladblok maak je een nieuw bestand en daar type je waar jouw San Andreas staat. Voorbeeld: C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas Dan sla je hem op als 'games.cfg'. Als je geen zin hebt om dit allemaal te doen neem je toch gewoon deze: games.cfg
Geplaatst: 7 augustus 200519 jaren Auteur comment_203104 Met kladblok maak je een nieuw bestand en daar type je waar jouw San Andreas staat.Voorbeeld: C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas Dan sla je hem op als 'games.cfg'. Als je geen zin hebt om dit allemaal te doen neem je toch gewoon deze: moet ik hem bij men mapviewer 5.0 map opslaan,dit ik heb gedaan en tlukte nog ni
Geplaatst: 7 augustus 200519 jaren comment_203116 Met kladblok maak je een nieuw bestand en daar type je waar jouw San Andreas staat.Voorbeeld: C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas Dan sla je hem op als 'games.cfg'. Als je geen zin hebt om dit allemaal te doen neem je toch gewoon deze: moet ik hem bij men mapviewer 5.0 map opslaan,dit ik heb gedaan en tlukte nog ni Dat bestandje die ik heb geupload moet je in dezelfde map als je mapvieuwer zetten en dan lukt het
Geplaatst: 7 augustus 200519 jaren Auteur comment_203121 Als je geen zin hebt om dit allemaal te doen neem je toch gewoon deze: moet ik hem bij men mapviewer 5.0 map opslaan,dit ik heb gedaan en tlukte nog ni Dat bestandje die ik heb geupload moet je in dezelfde map als je mapvieuwer zetten en dan lukt het nee dat lukt niet
Geplaatst: 7 augustus 200519 jaren comment_203127 Als je geen zin hebt om dit allemaal te doen neem je toch gewoon deze: moet ik hem bij men mapviewer 5.0 map opslaan,dit ik heb gedaan en tlukte nog ni Dat bestandje die ik heb geupload moet je in dezelfde map als je mapvieuwer zetten en dan lukt het nee dat lukt niet Tuurlijk kan dat wel. Zo ziet het er uit: Je moet natuurlijk niet vergeten om de map uit te pakken he
er staat zo
Getting Started
~~~~~~~~~~~~~~~
Open (or create) games.cfg and enter up to 4 paths to your GTA games (WITHOUT
trailing backslashes!).
Only the first four lines are checked, there must be one path per line,
comments are not allowed.
When the program is running, you can access the game maps by pressing F1 to F4.
ik snap het niet,kan iemand GOEDE
uitleg geven
alvast bedankt